Flirter han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Sætter lige det ind han har skrevet til mig. "Jeg tror at A (min eks han snakker om) blev lidt jaloux den gang vi 2 skrev sammen / kommentere diverse opdateringer . Hehe .. Det virkede sådan ??"

"Haha det er dumt at spørge hvis man ikke kan tåle svaret ?? men tak i øvrigt! Og du er slet ikke værst selv ??"

"Så vil du påstå at du lagde lidt an på mig, på dét tidspunkt? ??"

Vælger liger at være anonym da jeg ikke vil kunne Googles på det. Men synes i han er flirtende i sine beskeder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Sætter lige det ind han har skrevet til mig. "Jeg tror at A (min eks han snakker om) blev lidt jaloux den gang vi 2 skrev sammen / kommentere diverse opdateringer . Hehe .. Det virkede sådan ??"

"Haha det er dumt at spørge hvis man ikke kan tåle svaret ?? men tak i øvrigt! Og du er slet ikke værst selv ??"

"Så vil du påstå at du lagde lidt an på mig, på dét tidspunkt? ??"

Vælger liger at være anonym da jeg ikke vil kunne Googles på det. Men synes i han er flirtende i sine beskeder ?

næææ egentlig ikke

Anmeld

6. januar 2013

Benjamins'mor

Nej.

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

næææ egentlig ikke

Okay kan nemlig ikke finde helt ud af det. Mine veninder siger han gøre.

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Nej.

Dejligt med lidt andre meninger om det end bare mine veninder.

Anmeld

6. januar 2013

Neon

Kommer an på hvad du har skrevet. Det virker lidt som om at du selv har været ret flirtende.

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Neon skriver:

Kommer an på hvad du har skrevet. Det virker lidt som om at du selv har været ret flirtende.

Har faktisk bare sådan svaret på spørgsmålene. Og at min eks havde spurgt om hvad jeg synes om ham der, hvor jeg havde sagt han var da en meget flot fyr.
Men jo er nok ret flirtende uden at gøre det med vilje

Anmeld

6. januar 2013

Muhmi

Hmm.. Ville være rart at se dine svar også, for man kan ikke rigtig se det udfra det han skriver synes jeg..

Men han kan da godt lide at bruge "??" hva?

Virker som om han prøver at få nogle svar ud af dig, fordi han er usikker på om han kan tillade sig at flirte.. Men igen, jeg skal bruge dine svar også for at kunne se det

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hmm.. Ville være rart at se dine svar også, for man kan ikke rigtig se det udfra det han skriver synes jeg..

Men han kan da godt lide at bruge "??" hva?

Virker som om han prøver at få nogle svar ud af dig, fordi han er usikker på om han kan tillade sig at flirte.. Men igen, jeg skal bruge dine svar også for at kunne se det

Haha ja kan godt være ?? men vi var også ret gode til at spamme alt med hensyn til opdateringer haha. Men lagde jo heller aldrig skjul på overfor A at jeg synes du er en flot fyr ??

Han spurgte mig sådan " synes du egentlig x er en flot fyr også sagde jeg ja det er han da" også blev han lidt stille.

Det er mine svar. Ved godt jeg måske er flirtende. Men ja han bruger rigtig meget ??

Anmeld

7. januar 2013

JS<3

Det lyder ikke som at ham flirter! Det lyder mere til at han ikke ved hvad han skal svare på dine måske flirtende beskeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.