Løbere kom frit frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

Honningblomst

Jeg har snart løbet fire uger. Jeg løber 5-6 km. hverdag og jeg har en telefon når tegner rute ind, skriver kalorieforbrug, tid osv...så får jeg en graf over det tilsidst-....totalt mandelegetøj..
Knus Eva..som frygter 3 måneder uden motion...øvøv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

karina1980

Netapige skriver:

Cool... Godt gået!! Det kunne være at jeg skulle sætte mig samme mål.

Løber 5km på 29 min, men er der ikke langt op til 21,1km derfra? Tror jeg skal til at melde mig til nogle løb.

Vi må lige holde hinanden lidt til ilden!

KH Neta

faktisk ikke, det burde være muligt at kunne løbe sig i form til et halvmarathon i løbet af 10 uger meeen har da heldigvis lidt længere tid, men umiddelbart så har jeg et løbeprogram der siger 2 kort tur( 5-6 km) en mellem lang tur( 8-10 km)

den ene af de korte skal så byttes ud til en lang(13-15km) om ca 14 dage og derefter skulle der ca komme 1 km på hver uge på alle ture, sådan at den lange tur tilsidst når 22 km,

men der findes jo et hav af sider med løbeprogrammer netop til at træne sig op til et løb, ved at www.iform.dk har et og lillebælt halvmarathon har et ganske udemærket et http://www.lillebaelthalvmarathon.dk/traning.html 

men det er rigtig godt at sætte sig et mål, jeg løber sammen med min søster og vi har en klar aftale om at vi skal presse hinanden mest muligt, men at vi ikke må løbe stærkere/hårde end vi stadig kan snakke sammen og det har vi en del problemer med

Anmeld

16. juni 2009

Lise

astrid skriver:

Flot du står op 5.30 og løber! Hvad gør du i forhold til mad og drikke? Løber du uden at spise noget? Jeg synes hurtigt, jeg får ondt, hvis jeg løber lige efter, jeg har spist..og omvendt synes jeg, det er hårdt at løbe på tom mave......synes derfor tit det er svært at finde det gode tidspunkt

Astrid...der gerne vil være løber og forsøger men kommer alt for tit ud af rytmen...

Det er altså også lidt hårdt  Men synes ikke jeg har tid hverdage mellem kl 6 og 20, og gider ikke rigtigt løbe om aftenen, plus at jeg lever med en knap 2-årig terrorist der ikke synes om at komme i seng for tiden - klokken kan hurtigt blive 21:30 inden han sover.

Jeg spiser ikke noget - vækkeuret ringer 5:25, og 5-10 minutter senere står jeg klar. Napper lige en lille tår at drikke, men ikke så meget. Men jeg indrømmer at jeg er både sulten og træt på turen, og synes ikke det er optimalt - men det er der jeg har mulighed pt.

Anmeld

16. juni 2009

Lise

Netapige skriver:

Sejt at du har løbet 10km! Det vil jeg også rigtig gerne kunne!

Prøv at kigge på pulsure.dk under "garmin forerunner 405"... Det er meget motiverende med sådan et ur. Det bliver lige en tand sjovere.

KH Neta

Det ser rigtig spændende ud det ur - ville meget gerne eje det, men har sgu ikke 2.000 kr at kaste efter det pt  Jeg må leve med ruter tegnet på I forms hjemmeside, uret på min mobiltelefon og mit excel-ark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.