Løbere kom frit frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Smølf

Hej med jer.

Hvor mange løbere har vi her på baby.dk? Jeg er selv blevet rigtig glad for at løbe, så det kunne være sjovt, at se hvor mange der også er bidt af den motionsform!

Så:
Hvor tit og hvor langt løber du? og hvad er dine mål?

Jeg løber ca. hver anden dag 5-6 km og klarer 5km på lige under en halv time.
Første mål er 10km og hvem ved, måske en dag et halvmarathon?

I øvrigt har jeg lige købt et GPS løbeur... Det er skide skægt. Den registrerer alt når du løber og når du kommer hjem synkroniserer den automatisk med computeren, som så tegner den rute du har løbet og laver kurver over din puls, hastighed osv. Det er super skægt at se på bagefter. Kan klart anbefales.

KH Neta -som måske tager en tur idag selvom jeg også løb i går.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Lise

Jeg er netop begyndt for 1½ uge siden. Håber virkelig at jeg holder gejsten, for lige nu er jeg ret bidt. Jeg løber hveranden dag enten om morgenen (var oppe og løbe kl 5:30 i morges) eller efter børneputtetid. I weekenden løber jeg selfølgelig i løbet af dagen.....

Eftersom jeg er startet fra seriøs kageform, så løber jeg pt kun 3 km, hvilket jeg kommer igennem på 20 min. Man skal jo starte et sted. Fandt et program på motion-online, som jeg næsten følger.

Mit mål er først og fremmest at kunne løbe længere på kortere tid  ethvert lille fremskridt er godt! Engang i sin tid inden jeg blev gravid løb jeg hver-hveranden dag 10 km, så jeg ved jo det er muligt, og vil gerne derop af igen.

Det der gps løbeur - har aldrig hørt om sådan et før, men det lyder som om det er lige mig  Men det er sikkert ikke noget jeg har råd til........

Anmeld

15. juni 2009

karina1980

startede 3 maj med at løbe iform kvindeløb, i total kageform, løb 5 km ruten, siden har jeg løbet ca 2 gange om ugen også ca 5 km

har deltaget i både femina og alt for damernes kvindeløb og løber nu 5 km på ca 33-35 min,

målet er at jeg 20 sep. i år løber HCA halvmarathon for kvinder i odense,

jeg bryder mig som sådan ikke om at løbe, synes det røvsygt, men kan se virkningen på kroppen og følelsen efter et gennemført løb er total fed

Anmeld

15. juni 2009

Smølf

karina1980 skriver:

startede 3 maj med at løbe iform kvindeløb, i total kageform, løb 5 km ruten, siden har jeg løbet ca 2 gange om ugen også ca 5 km

har deltaget i både femina og alt for damernes kvindeløb og løber nu 5 km på ca 33-35 min,

målet er at jeg 20 sep. i år løber HCA halvmarathon for kvinder i odense,

jeg bryder mig som sådan ikke om at løbe, synes det røvsygt, men kan se virkningen på kroppen og følelsen efter et gennemført løb er total fed

Cool... Godt gået!! Det kunne være at jeg skulle sætte mig samme mål.

Løber 5km på 29 min, men er der ikke langt op til 21,1km derfra? Tror jeg skal til at melde mig til nogle løb.

Vi må lige holde hinanden lidt til ilden!

KH Neta

Anmeld

15. juni 2009

Smølf

Lise skriver:

Jeg er netop begyndt for 1½ uge siden. Håber virkelig at jeg holder gejsten, for lige nu er jeg ret bidt. Jeg løber hveranden dag enten om morgenen (var oppe og løbe kl 5:30 i morges) eller efter børneputtetid. I weekenden løber jeg selfølgelig i løbet af dagen.....

Eftersom jeg er startet fra seriøs kageform, så løber jeg pt kun 3 km, hvilket jeg kommer igennem på 20 min. Man skal jo starte et sted. Fandt et program på motion-online, som jeg næsten følger.

Mit mål er først og fremmest at kunne løbe længere på kortere tid  ethvert lille fremskridt er godt! Engang i sin tid inden jeg blev gravid løb jeg hver-hveranden dag 10 km, så jeg ved jo det er muligt, og vil gerne derop af igen.

Det der gps løbeur - har aldrig hørt om sådan et før, men det lyder som om det er lige mig  Men det er sikkert ikke noget jeg har råd til........

Sejt at du har løbet 10km! Det vil jeg også rigtig gerne kunne!

Prøv at kigge på pulsure.dk under "garmin forerunner 405"... Det er meget motiverende med sådan et ur. Det bliver lige en tand sjovere.

KH Neta

Anmeld

15. juni 2009

Miamaja

jeg lober ikke men gaar  en rask tur 1 -1,5 time hver dag!! eeeelsker det og har gjort det i aarevis. foler mig ikke godt tilpas for jeg har vaeret ude og gaa tur

Anmeld

15. juni 2009

LotteN

Jeg melder også lige medher

Jeg har lige klaret mit mål igår - halvmarathon på 1 time og 52 min.
skal løbe halvmarathon d. 13 september igen, hvor målet er at løbe på 1 time og 49.

Ellers løber jeg 3 gange om ugen og håber jeg engang til næste år kan løbe en marathon!

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

Uhh jeg ELSKER og løbe men har ikke gjort det i snart 2 år pga mine knæ de skal lige trænes op så det bliver til en rask tur hver dag og når jeg så har fået fat i et par super gode løbesko ja så begynde jeg og træne mine knæ stille og roligt op igen. så mit mål er at komme til at løbe igen som før i tiden 

Anmeld

15. juni 2009

Assi

Lise skriver:

Flot du står op 5.30 og løber! Hvad gør du i forhold til mad og drikke? Løber du uden at spise noget? Jeg synes hurtigt, jeg får ondt, hvis jeg løber lige efter, jeg har spist..og omvendt synes jeg, det er hårdt at løbe på tom mave......synes derfor tit det er svært at finde det gode tidspunkt

Astrid...der gerne vil være løber og forsøger men kommer alt for tit ud af rytmen...

Anmeld

15. juni 2009

Dictes mor

Jeg har løbet rigtig meget, men har måtte ligge det på hylden først på grund af en skade, og nu pga af barnløshedsbehandlinger. Men jeg var tæt på halvmarathon og trænede mod at løbe marathon, så jeg løb næsten hver dag. Men ikke mere, desværre. Men glæder mig til at komme igang igen såsnart jeg må.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.