Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lady Marion <3 skriver: Bisgaard bruger min dreng , de sidder perfekt og han har smalle fødder
Bisgaard bruger min dreng , de sidder perfekt og han har smalle fødder
Oki doki
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Der er ikke andet for.. Laura fik ny i julegave og hun er så glad for dem
Der er ikke andet for.. Laura fik ny i julegave og hun er så glad for dem
Jeg er nødt til at have hende med ud og prøve
Baagøe skriver: Laura har smalle fødder og jeg er blevet anbefalet Ecco til hende, hvilket jeg foreløbig går efter. Hvilke andre mærker egner sig til smalle fødder? Det skal være overgangssko/kondisko Kh. Linda
Laura har smalle fødder og jeg er blevet anbefalet Ecco til hende, hvilket jeg foreløbig går efter. Hvilke andre mærker egner sig til smalle fødder? Det skal være overgangssko/kondisko
Kh. Linda
Baagøe skriver: Jeg er nødt til at have hende med ud og prøve
Baby2påvej skriver: Min datter har også smalle fødder og vi plejer at købe ecco, men har prøvet at bestille superfit kondisko og se om de er gode. Kender nemlig piger med smalle fødder som bruger superfit.
Min datter har også smalle fødder og vi plejer at købe ecco, men har prøvet at bestille superfit kondisko og se om de er gode. Kender nemlig piger med smalle fødder som bruger superfit.
Ja, jeg talte lige med min veninde igår, hvis datter også har lidt smalle fødde. Og var også begejstret for Superfit, så dem kigger vi da lige på
Her har vi også smalle fødder, og jeg har både haft købt Ecco og Superfit og synes begge to er super gode, jeg har ikke lige en favorit.
God jagt
isabella har smalle fødder, og Ecco er alt for brede til hende. Skofus derimod sidder perfekt på hendes små fødder
Mange mærker laver sko til både brede og smalle fødder, også Ecco
Så du må ud og prøve noget forskelligt..
Månsson skriver: Det var hun os men hun er jo så lille at hun ikke kan huske at det var derfor
Det var hun os men hun er jo så lille at hun ikke kan huske at det var derfor
Hi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128