Gode sko til smalle fødder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Pige2009

Laura har smalle fødder og jeg er blevet anbefalet Ecco til hende, hvilket jeg foreløbig går efter. Hvilke andre mærker egner sig til smalle fødder? Det skal være overgangssko/kondisko

Kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

L&V

Baagøe skriver:

Laura har smalle fødder og jeg er blevet anbefalet Ecco til hende, hvilket jeg foreløbig går efter. Hvilke andre mærker egner sig til smalle fødder? Det skal være overgangssko/kondisko

Kh. Linda

Ecco er det eneste kvali mærke til smalle fødder det bruger min Laura os og butiks damen sagde meget bestemt at det var det eneste vi gav hendes fine fødder på

Anmeld

6. januar 2013

JulieE

Helt klart Ecco. Begge mine to har smalle fødder og intet overgår Ecco Jeg har ikke fundet andre sko, der sidder ordentligt!!!

Anmeld

6. januar 2013

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

Kh. Linda

Bisgaard bruger min dreng , de sidder perfekt og han har smalle fødder

Anmeld

6. januar 2013

De3Guldklumper

Baagøe skriver:

Kh. Linda

Ecco, superfit og bisgaard

Anmeld

6. januar 2013

Tip!

Jeg har også en søn med smalle fødder og jeg køber Ecco eller superfit.. de sidder bare rigtig god på foden.

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

Ecco er det eneste kvali mærke til smalle fødder det bruger min Laura os og butiks damen sagde meget bestemt at det var det eneste vi gav hendes fine fødder på

Dejligt at høre. Jeg må på jagt så!

Anmeld

7. januar 2013

L&V

Baagøe skriver:

Dejligt at høre. Jeg må på jagt så!

Der er ikke andet for.. Laura fik ny i julegave og hun er så glad for dem

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

Pylle3 skriver:

Ecco, superfit og bisgaard

Superfit og Bisgaard er hermed tilføjet listen Mange tak

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

BMF skriver:

Jeg har også en søn med smalle fødder og jeg køber Ecco eller superfit.. de sidder bare rigtig god på foden.

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.