Jeg er i vildrede :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Pige2009

Doffie skriver:

Jeg synes det er ærgerligt nogen føler for at holde andre for nar, og det er uanset om det er i større eller mindre grad.

Til TS: Håber du finder ud af hvad du vil og giver din kæreste besked om hvad du laver - Det fortjener han i det mindste.

Jeg tror det bunder i usikkerhed og angst for at forlade det trygge... Har selv haft det sådan, men er heldigvis blevet klogere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Doffie

Baagøe skriver:

Jeg tror det bunder i usikkerhed og angst for at forlade det trygge... Har selv haft det sådan, men er heldigvis blevet klogere

I know the feeling

Men det retfærdiggør ikke at man holder en anden for nar.

Følelsen af at være blevet holdt for nar, GØR ONDT 

Anmeld

8. januar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hej alle skønne mennesker .

Hm jeg ved hverken hvor jeg skal starte eller slutte . Men håber I alligevel vil prøve at følge mit indlæg og sige jeres mening .

For 4 år siden dannede jeg par med en ved navn C, vi gik dog fra hianden efter 6 mdr og jeg fik en anden fast partner .

Men så fandt vi sammen igen for 3 måneder siden, alt var fint og godt . Men jeg har det ikke som en rigtig forelskelse syntes jeg .

Vil hører jeres mening, jeg søger opmærksomhed hos andre, fx på facebook og skriver til andre . (men stadigvæk kan jeg godt lidt at putte med kæresten), Men nærkontakt med ham det huer mig ikke . Eller for mange kys

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre

Jeg læser til social og sundhedsassistent og han er på kontanthjælp . :/

Jeg har sagt han skal blive lade sig sendt ud i aktivering og starte noget træning op for at komme igang . Men det skal jeg hele tiden minde ham om

Hva ville i gøre ?

Jeg er 21 .

Det lyder som om du søger mere tryghed og nærhed end lige præcis ham... At han måske er en ven men ikke kærestepotentiale.
Synes du skal være ærlig og fortælle ham at følelserne ikke er der - måske kan I stadig hygge jer sammen som venner - hvis I da begge vil det 

Tror i hvert fald det er vigtigt at du gør op med dig selv om du kan se en fremtid sammen med ham. 
Du er jo (mega) ung endnu 

Håber du finder ud af hvad der er det rette 

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Doffie skriver:

I know the feeling

Men det retfærdiggør ikke at man holder en anden for nar.

Følelsen af at være blevet holdt for nar, GØR ONDT 

Du har helt ret, men man skal altid se sagen fra to sider

Anmeld

9. januar 2013

Doffie

Baagøe skriver:

Du har helt ret, men man skal altid se sagen fra to sider

det skal man helt sikkert ja 

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

Doffie skriver:

det skal man helt sikkert ja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.