Jeg er i vildrede :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej alle skønne mennesker .

Hm jeg ved hverken hvor jeg skal starte eller slutte . Men håber I alligevel vil prøve at følge mit indlæg og sige jeres mening .

For 4 år siden dannede jeg par med en ved navn C, vi gik dog fra hianden efter 6 mdr og jeg fik en anden fast partner .

Men så fandt vi sammen igen for 3 måneder siden, alt var fint og godt . Men jeg har det ikke som en rigtig forelskelse syntes jeg .

Vil hører jeres mening, jeg søger opmærksomhed hos andre, fx på facebook og skriver til andre . (men stadigvæk kan jeg godt lidt at putte med kæresten), Men nærkontakt med ham det huer mig ikke . Eller for mange kys

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre

Jeg læser til social og sundhedsassistent og han er på kontanthjælp . :/

Jeg har sagt han skal blive lade sig sendt ud i aktivering og starte noget træning op for at komme igang . Men det skal jeg hele tiden minde ham om

Hva ville i gøre ?

Jeg er 21 .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

B&J

ved du hvad du er kun 21 se at få ham på proten og nyd din uddannelse og se om du ikke kan finde en der er mere klar i livet som du er

for du skal ikke fortælle ham hvad han skal det skulle han være voksen nok til selv at gøre og du er vist ikke så forelsket som du håbede på. så syntes ikke det lyder som om det skal være jer

Anmeld

6. januar 2013

Doffie

bare det at du skriver til andre og søger deres opmærksomhed synes jeg er forkert, og synes på en måde du holder din kæreste for nar. fortæl ham at du skriver med andre og find ud af om hvad du vil eller ikke vil

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

Doffie skriver:

bare det at du skriver til andre og søger deres opmærksomhed synes jeg er forkert, og synes på en måde du holder din kæreste for nar. fortæl ham at du skriver med andre og find ud af om hvad du vil eller ikke vil

Helt enig. Du bliver nødt til at finde ud af og gøre op med dig selv, hvad du vil. Ellers kommer du aldrig videre

Anmeld

6. januar 2013

Doffie

Baagøe skriver:

Helt enig. Du bliver nødt til at finde ud af og gøre op med dig selv, hvad du vil. Ellers kommer du aldrig videre

Jeg synes du holder ham for nar, tænk hvis det var omvendt.

Ingen fortjener at have en kæreste der søger opmærksomhed fra andre mænd/kvinder 

Og det er uanset om man er på kontant hjælp eller ej. Det er sgu synd for ham, og føler helt med ham.

Har selv prøvet at blive udsat for det mange gange og det er ikke sjovt 

Anmeld

6. januar 2013

Miss Kat

Det lyder udpræget som om, du mere er hans ven end kæreste.  

Anmeld

6. januar 2013

DitteFisk

Det lyder måske som om, det er kemien den er gal med. Du synes måske han er lidt for lad og doven til at tænde på? (Idet du siger, at du hele tiden skal minde ham på at komme ud af fjerene og i aktivering?) 

Jeg ville personligt ikke spilde min tid i et forhold, hvor jeg ikke automatisk har en gnist for manden - den SKAL bare være der. Og lige nu går du og små-overvejer hvad du skal gøre. Synes du skal tage en alvorlig snak med dig selv om hvad det egentlig er du vil - for det kan kun DU afgøre Personligt ville jeg cut and run, hvis kemien ikke er der.. 

Anmeld

6. januar 2013

Monski

Jeg synes faktisk slet ikke det er i orden at du søger andres ppmærksomhed på den måde, jeg ved selv hvor sindssygt ondt det gør. Og hvis du føler et behov for sådan noget, så skal det nok bare ikke være jer 2
Hvis du ikke føler sådan for han som du "burde" så er han bedre tjent med at du siger tingene ligeud.
Det andet kan bare gå hen og skabe mistillid og ødelægge et venskab

Anmeld

7. januar 2013

Pige2009

Doffie skriver:

Jeg synes du holder ham for nar, tænk hvis det var omvendt.

Ingen fortjener at have en kæreste der søger opmærksomhed fra andre mænd/kvinder 

Og det er uanset om man er på kontant hjælp eller ej. Det er sgu synd for ham, og føler helt med ham.

Har selv prøvet at blive udsat for det mange gange og det er ikke sjovt 

Helt enig med dig også. Man kan ikke få det bedste af to verdener, men må vælge én

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Baagøe skriver:

Helt enig med dig også. Man kan ikke få det bedste af to verdener, men må vælge én

Jeg synes det er ærgerligt nogen føler for at holde andre for nar, og det er uanset om det er i større eller mindre grad.

Til TS: Håber du finder ud af hvad du vil og giver din kæreste besked om hvad du laver - Det fortjener han i det mindste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.