Hvornår startede jeres børn i dp/vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

henh01

Min datter startede 14 dage før hun blev 1 år og min søn 14 dage efter han blev 1 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Frk.S

Freja var knap 11 mdr. da hun startede, og det gik bare så fint.

Jeg er glad for det ikke var før. Ikke fordi hun ikke var klar (tror sagtens hun kunne være startet før), det var nok nærmere mig der ikke var det.

Anmeld

6. januar 2013

(august)

vores den ældste startede da hun var 9,5 mdr og nr 2 startede som 8,5 mdr.

Vi valgte at holde en del barsel sammen, så de måtte af sted lidt før vi egentlig havde regnet med, men vi har absolut ikke fortrudt det en eneste gang.

Anmeld

6. januar 2013

lilledittemor

christinak skriver:

Vores søn bliver 9 mdr her den 17 januar og vi har allerede fået en dp plads til ham her fra 1 januar da det er privat og det er svært at finde en dp i vores område, jeg synes bare det er for tidligt for ham at komme afsted, vi var over og kigge i torsdags i 1 times tid og han havde slet ikke tid til mig han ville bare lege.

hvornår sendte i jeres små guldklumper afsted? 

Vores datter blev 1 år d. 26.12.
Hun starter ikke i vuggestue forløbig

Dog elsker hun at være omkring andre børn, så vi starter i legestue på tirsdag

Anmeld

6. januar 2013

Mette.

christinak skriver:

Vores søn bliver 9 mdr her den 17 januar og vi har allerede fået en dp plads til ham her fra 1 januar da det er privat og det er svært at finde en dp i vores område, jeg synes bare det er for tidligt for ham at komme afsted, vi var over og kigge i torsdags i 1 times tid og han havde slet ikke tid til mig han ville bare lege.

Emilie var næsten 18 måneder da hun startede i dagpleje.

Anmeld

6. januar 2013

Dorthe1986

christinak skriver:

Emil startede en uge inden han blev 9 måneder, nemlig d. 16. januar 2012 Det gik rigtig godt selvom jeg også synes han stadig var så lille.

Anmeld

6. januar 2013

Tvillingemor80

14 mdr. vi ventede til den plads vi gerne ville ha var ledig og til pigerne gik stabilt ..

Anmeld

6. januar 2013

majba

Har ikke selv børn. 

Men jeg var selv 2 år og 10 måneder da jeg begyndte, og min lillesøster var 15 mrd yngre. Altså 1 og 7 måneder. Min mor holdte barsel ud i et med os, og fik et halv år mere pga min søster var syg. 

Anmeld

6. januar 2013

Tulle28

Min datter kom i privat dp da hun var 13 mdr og begyndte i vuggestue da hun var 14,5 mdr.

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

christinak skriver:

Laura var 11 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.