Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Freja var knap 11 mdr. da hun startede, og det gik bare så fint.
Jeg er glad for det ikke var før. Ikke fordi hun ikke var klar (tror sagtens hun kunne være startet før), det var nok nærmere mig der ikke var det.
vores den ældste startede da hun var 9,5 mdr og nr 2 startede som 8,5 mdr.
Vi valgte at holde en del barsel sammen, så de måtte af sted lidt før vi egentlig havde regnet med, men vi har absolut ikke fortrudt det en eneste gang.
christinak skriver: Vores søn bliver 9 mdr her den 17 januar og vi har allerede fået en dp plads til ham her fra 1 januar da det er privat og det er svært at finde en dp i vores område, jeg synes bare det er for tidligt for ham at komme afsted, vi var over og kigge i torsdags i 1 times tid og han havde slet ikke tid til mig han ville bare lege. hvornår sendte i jeres små guldklumper afsted?
Vores søn bliver 9 mdr her den 17 januar og vi har allerede fået en dp plads til ham her fra 1 januar da det er privat og det er svært at finde en dp i vores område, jeg synes bare det er for tidligt for ham at komme afsted, vi var over og kigge i torsdags i 1 times tid og han havde slet ikke tid til mig han ville bare lege.
hvornår sendte i jeres små guldklumper afsted?
Emilie var næsten 18 måneder da hun startede i dagpleje.
Har ikke selv børn.
Men jeg var selv 2 år og 10 måneder da jeg begyndte, og min lillesøster var 15 mrd yngre. Altså 1 og 7 måneder. Min mor holdte barsel ud i et med os, og fik et halv år mere pga min søster var syg.
Laura var 11 mdr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128