Hvornår startede jeres børn i dp/vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

B&J

daniel var 9mdr da han startede, men det var for vi håbede på han kunne spise på en anden måde når der var børn og det lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Doffie

7 mdr.

Anmeld

6. januar 2013

raca

de var

2,5 og 2.8 inden de kom afsted og det var helt perfekt, den ene fik  7 rædselsfulde mdr i dp, forde dp havde så mange fordomme om hjemmeepassede barn hat hun ikke så mit barn, men så et problem.. menefter start i bh var der ingen af de problemer dp mor så

den anden kom direkte i bh.. og det var perfekt og rimlig nem indkøring.. dvs 3 dage...

Anmeld

6. januar 2013

Fenja09

christinak skriver:

Vores søn bliver 9 mdr her den 17 januar og vi har allerede fået en dp plads til ham her fra 1 januar da det er privat og det er svært at finde en dp i vores område, jeg synes bare det er for tidligt for ham at komme afsted, vi var over og kigge i torsdags i 1 times tid og han havde slet ikke tid til mig han ville bare lege.

hvornår sendte i jeres små guldklumper afsted? 

Vores datter var knap 11 måneder, men hun skulle egentlig være startet da hun var 10 måneder, men pga sommerferie/gæstedagpleje osv ventede vi.

/Fenja

Anmeld

6. januar 2013

4xGreve

christinak skriver:

Vores søn bliver 9 mdr her den 17 januar og vi har allerede fået en dp plads til ham her fra 1 januar da det er privat og det er svært at finde en dp i vores område, jeg synes bare det er for tidligt for ham at komme afsted, vi var over og kigge i torsdags i 1 times tid og han havde slet ikke tid til mig han ville bare lege.

Daniella var ca. 1år og 3 måneder og det passet godt for hende og der havde hun kun halve dage Milo skal starte her d. 16 og bliver 1år d. 10 feb. og jeg tror han er klar men jeg er slet ikke

Anmeld

6. januar 2013

HeidiØ

9 mdr, og det gik fantastisk og går stadig fantastisk (16 mdr nu)

Anmeld

6. januar 2013

Nemesis

jonas var 11 månder, Sara 12 måneder.

:-) Sisse

Anmeld

6. januar 2013

Clisolka

christinak skriver:

Min datter startede i vuggestue da hun var 10 mrd. og et par dage - hun hyggede sig, og havde bestemt ikke tid til mig 

Anmeld

6. januar 2013

2babygirls

christinak skriver:

Min datter kom afsted da hun var næsten 1år. Vi sagde nej til den førsteplads, og så endte vi med at rykke i kommunen og fik en skøn plads uden for distrektet.

Anmeld

6. januar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
christinak skriver:

næsten 12 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.