Hvordan deler i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det forstår jeg godt - det må også være hårdt.

Krydser fingre for at han ikke finder en ny i laaaaaaaaaang tid så 

1000 tak håber jeg også!! Men tror desværre at det r kommet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

1000 tak håber jeg også!! Men tror desværre at det r kommet

Anmeld

6. januar 2013

Bebsen

Prinsesse2ben skriver:

Ej hvor lyder du da bare som en sød og fornuftig mor der kun vil dit barn det bedste trods omstændighederne  Hilsen en bonusmor/biologisk mor

Tak, det var nogle søde ord :-)
Men pigen ér jo sød, min søn er glad for hende, og hvis jeg skal bebrejde nogen, så er det da faren. Men, haha, med den opførsel han har haft vil jeg bestemt ikke have ham, og forstår heller ikke at hun vil!
Uanset, så gælder det om at få det bedste ud af det, og tit og ofte ender det med at det er hende og jeg der laver aftaler, for faren er lidt en spade til at svare, så når han ikke svarer på mine spg, men alt andet, så skriver jeg til hende, og jævnligt også direkte til hende - hun er en bonus! ;-)

Anmeld

6. januar 2013

Bebsen

Anonym skriver:

Damn jeg vil blive ked hvis min eks får en kærste og barn - men det nok fordi jeg stadig har følelser i klemme
Og min mening r man ikke burde gi op bare sån når der er børn.. Men derimod have lyttet til hinanden

Jeg er ikke uenig! :-)
Men min søns far skred, fra den ene dag til den anden - uden forklaring, og når jeg siger skred så mener jeg at vi max så hinanden 5 gange i den sidste halvdel af graviditeten, forholdet var slut for ham, han ville ikke snakke, forklare, noget som helst.

Jeg håber du kan finde styrken til at komme videre, min styrke kom fra at han opførte sig som SÅDAN en røv - og min søn i maven

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Jeg er ikke uenig! :-)
Men min søns far skred, fra den ene dag til den anden - uden forklaring, og når jeg siger skred så mener jeg at vi max så hinanden 5 gange i den sidste halvdel af graviditeten, forholdet var slut for ham, han ville ikke snakke, forklare, noget som helst.

Jeg håber du kan finde styrken til at komme videre, min styrke kom fra at han opførte sig som SÅDAN en røv - og min søn i maven

Puha sikke en omgang..

Min skred os fra den ene dag til den anden uden nogen mundtlig forklaring .. Han gad bare ikke mere ..

Efterfølgende fået en masse forklaringer på sms da jeg bete om det og der lader det til at det havde været optrakt til det i 6MDR
Her står man aæene tilbage og r ulykkelige mens han lever livet og r glad..

Anmeld

6. januar 2013

Tip!

Min søn ser ikke sin far af mange årsager.

Han dukkede aldrig op til samvær i statsforvaltningen... Til maj har han ikke set ham i 4 år, min søn var 6 mdr da vi gik fra hinanden.

Min søn ved godt hvem der er hans far, har billeder osv af ham. Jeg har forklaret på bedste vis at far ikke kan finde ud af at være far for ham. Det tackler han fint. Han har ikke kendt til andet end bare at bo sammen med mig.

Min eks har ny kæreste og andre børn. Det røre mig ikke, bare han er lykkelig der hvor han er i sit liv nu, så er det fint med mig.

No hard feelings.

Anmeld

7. januar 2013

kesuh

Mor gik fra Far sidste sommer

Vi deler vores søn 7/7 og han er snart 2 år her til februar

Der er ingen reaktioner/adfærdsændringer i hjemmet/vuggestuen nu vi kører 7/7.

Vi bor 4 km fra hinanden.

Jeg har dog haft sønnen meget på det seneste fordi moren har haft det svært med at overskue nogle ting i privatlivet. Så det var lidt hårdt at sige vi ses om en uge til den bette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.