Hvordan deler i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej damer

Hvor gammel er jeres barn / børn som i deler med faren eller moren?
Hvordan regere jeres barn/børn efter samvær?

Hvor længe har i delt barnet/ børnene mellem jer?

hvordan er jeres samarbejde med faren/moren? Fortæller i hvordan samværet er gået eller regner i med det er gået fint? 

Fortæl gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hej damer

Hvor gammel er jeres barn / børn som i deler med faren eller moren?
Hvordan regere jeres barn/børn efter samvær?

Hvor længe har i delt barnet/ børnene mellem jer?

Vores datter er 12 mdr. - vi har delt hende siden hun var 4 mdr.

Pt. har min eksmand hende hveranden weekend (1 overnatning) og så henter han hende i vuggestue 1 gang om ugen og har hende 2 timer.

Nu skal jeg dog starte uddannelse om en måned, så skal vi lige have andre samværsregner, men det kører ok pt.

Hun har ingen reaktion på det - vi bor 300 meter fra hinanden, så hun er vant til at se sin far regelmæssigt og hun var så lille da vi gik fra hinanden, så det har været en vane for hende 

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Vores datter er 12 mdr. - vi har delt hende siden hun var 4 mdr.

Pt. har min eksmand hende hveranden weekend (1 overnatning) og så henter han hende i vuggestue 1 gang om ugen og har hende 2 timer.

Nu skal jeg dog starte uddannelse om en måned, så skal vi lige have andre samværsregner, men det kører ok pt.

Hun har ingen reaktion på det - vi bor 300 meter fra hinanden, så hun er vant til at se sin far regelmæssigt og hun var så lille da vi gik fra hinanden, så det har været en vane for hende 

Det lyder jo meget smerte frit
Tak fordi du fortalte ..

hvordan har i det med at i evt har fået nye partner ?

hvordan fungere det? 

Anmeld

6. januar 2013

Bebsen

Min søns far og jeg har ikke været kærester siden midt i graviditeten, så min dreng har hele vejen været dele barn.

Da han var helt minibitte så hans far ham hos mig, samværet blev udvidet til at far fik ham med hjem i nogle timer, så til en overnatning, og til sidst fast hver anden weekenden, og sådan kører det nu, Xander er 2,5 år.
Spørger du mig har vi et fint samarbejde, og hjælper hinanden ift Xander når vi kan.
Pt bor vi tættere på hinanden end tidligere, og de vil nok se hinanden en lille smule mere af den grund.

Nåh ja, hans far gik direkte fra mig til den kæreste han stadig har, og nu har de også en sød lille datter sammen, Xanders elskede lillesøster. Det var da svært i starten - alt andet ville være løgn, jeg forbandede dem begge langt væk! men, nu et jeg sku glad for at Xander har sin bonus mor, jeg kan godt lide hende som person, og jeg er sikker på hun har været en vigtig brik i Xanders fars rolle i Xanders liv, hun har støttet op om deres forhold, selvom hun utvivlsomt har det meget svært ift mig. 

Jeg har ingen følelser i klemme ved faren, længere, og det tror jeg er en stor del af grunden til at vi samarbejder godt. Ihverfald hvis jeg skal "måle" med mine veninder osv, hvor der tit kommer problemer i samarbejdet, fordi mor eller far stadig har følelser i klemme.

Go søndag!

Kh Ida.

Anmeld

6. januar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Det lyder jo meget smerte frit
Tak fordi du fortalte ..

hvordan har i det med at i evt har fået nye partner ?

hvordan fungere det? 

Vi har begge ny kæreste og der har ingen problemer eller gnidninger været omkring det.
Jeg kender min eks' nye kæreste og hun er ganske flink...dog har hun det ikke helt så nemt med mig...men håber da det kommer.

Anmeld

6. januar 2013

Victoriasmor88

Bebsen skriver:

Min søns far og jeg har ikke været kærester siden midt i graviditeten, så min dreng har hele vejen været dele barn.

Da han var helt minibitte så hans far ham hos mig, samværet blev udvidet til at far fik ham med hjem i nogle timer, så til en overnatning, og til sidst fast hver anden weekenden, og sådan kører det nu, Xander er 2,5 år.
Spørger du mig har vi et fint samarbejde, og hjælper hinanden ift Xander når vi kan.
Pt bor vi tættere på hinanden end tidligere, og de vil nok se hinanden en lille smule mere af den grund.

Nåh ja, hans far gik direkte fra mig til den kæreste han stadig har, og nu har de også en sød lille datter sammen, Xanders elskede lillesøster. Det var da svært i starten - alt andet ville være løgn, jeg forbandede dem begge langt væk! men, nu et jeg sku glad for at Xander har sin bonus mor, jeg kan godt lide hende som person, og jeg er sikker på hun har været en vigtig brik i Xanders fars rolle i Xanders liv, hun har støttet op om deres forhold, selvom hun utvivlsomt har det meget svært ift mig. 

Jeg har ingen følelser i klemme ved faren, længere, og det tror jeg er en stor del af grunden til at vi samarbejder godt. Ihverfald hvis jeg skal "måle" med mine veninder osv, hvor der tit kommer problemer i samarbejdet, fordi mor eller far stadig har følelser i klemme.

Go søndag!

Kh Ida.

Ej hvor lyder du da bare som en sød og fornuftig mor der kun vil dit barn det bedste trods omstændighederne  Hilsen en bonusmor/biologisk mor

Anmeld

6. januar 2013

DitteFisk

Min dreng er 5 og faren og jeg har delt ham siden han var 1½, hvor vi gik fra hinanden. 

Dengang startede vi med 7/7, af flere årsager, og det fortryder jeg meget nu at vi gjorde. Det var ikke en god løsning for netop vores dreng, også fordi hans far har nogle problemer, der gør han han dårligt kan rumme at have drengen for længe (detkunne han bare ikke se dengang, så han forlangte at det skulle være sådan..) 

Så efterhånden har vi skåret ned i hans tid med far, sådan at det blev en 8/6, en 9/5, en 10/4 og nu har farmand ham så bare hveranden weekend, og det fungerer Vores dreng er selvfølgelig glad for sin far og kunne savne ham en del da vi skar ned, så vi aftalte nogle gange af mødes på legepladser, så de kunne få lidt tid sammen. Men efterhånden kan far heller ikke rumme den slags mere, desværre. 

Men som helhed fungerer det rigtig fint med at jeg (og min kæreste) har ham langt det meste af tiden  

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Vi har begge ny kæreste og der har ingen problemer eller gnidninger været omkring det.
Jeg kender min eks' nye kæreste og hun er ganske flink...dog har hun det ikke helt så nemt med mig...men håber da det kommer.

Hvor må det være dejligt der ingenting r ved at i har nye
Det min frygt at han finder en. fordi jeg ikk r over ham..

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Go søndag!

Kh Ida.

Damn jeg vil blive ked hvis min eks får en kærste og barn - men det nok fordi jeg stadig har følelser i klemme
Og min mening r man ikke burde gi op bare sån når der er børn.. Men derimod have lyttet til hinanden

Anmeld

6. januar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hvor må det være dejligt der ingenting r ved at i har nye
Det min frygt at han finder en. fordi jeg ikk r over ham..

Det forstår jeg godt - det må også være hårdt.

Krydser fingre for at han ikke finder en ny i laaaaaaaaaang tid så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.