akupunktur og zoneterapi... virker det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Muffinmus

min gamle akupunktør sagde han hjalp ca 4 ud af 5 par med at blive gravide indenfor 1-3 mdr...så tja, det er vel mest om man vil prøve eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Har kun erfaring med akupunktur for nakkespændinger i graviditeten, som har givet syg hovedpine. Og det lader til det hjalp, for hovedpinen er i hvert fald væk

Men det handler jo ikke om en eller anden magisk kraft med nogle kropslige zoner, som akupunktur eller zoneterapi går ind og rammer og derfor hjælper. Det er jo ganske enkelt placebo effekten (ej af undervurdere i sig selv) - at vores krop tror det hælper, og det gør det - man skal nemlig ikke undervurdere hvad kroppen kan gøre for sig selv, når den bliver f.eks. berørt. 

Tiih ved godt jeg ikke bare ville blive gravid af akupunktur alene, altså at der stadig skal laves lagngymnastik ellers ville det være for let... Har selv forsøgt akupunktur i forbindelse med rygestop og Det hjalp ikke en dyt, ikke I forhold til det akupunktøren fortalte. Der for ville jeg gerne høre om der var positive eller negative oplevelser med det i forbindelse med ønsket graviditet...

Anmeld

7. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre, det er frygteligt hårdt at være i lykkelige omstændigheder og så Det desværre ikke går som ønsket!! Håber så inderligt det lykkes når I Er klar igen!!
Du må meget gerne spørge om din akupunktør anbefaler en her i odense??
Hvad gjorde at du akupunktur kontra zoneterapi?
Fantastisk at virkningen kom så promte

Jeg har en veninde der har haft stor glæde af det, og så besluttede jeg mig for at prøve jeg sender han en SMS med det samme

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg har en veninde der har haft stor glæde af det, og så besluttede jeg mig for at prøve jeg sender han en SMS med det samme

Tusinde tak, hvor er du sød!! Der er et par stykker her i odense som reklamere med erfaring i barnløshed... Hvem vælger man så??
Gid det bare ville lykkes!

Anmeld

7. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Tusinde tak, hvor er du sød!! Der er et par stykker her i odense som reklamere med erfaring i barnløshed... Hvem vælger man så??
Gid det bare ville lykkes!

jeg venter på svar fra min akkupunktør der er nok 15 i mit område der reklamerer med det, med de fleste har aldrig haft en fertilitets patient.. tror han tjekker hvilke uddannelser de har jeg skal til akupuntur i morgen, så der får jeg ihverfald svar

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

jeg venter på svar fra min akkupunktør der er nok 15 i mit område der reklamerer med det, med de fleste har aldrig haft en fertilitets patient.. tror han tjekker hvilke uddannelser de har jeg skal til akupuntur i morgen, så der får jeg ihverfald svar

Fantastisk
Mon du er interesseret i at høre nogle af dem jeg har kigget på??

Anmeld

7. januar 2013

Hemmeligpigeendnu

Anonym skriver:

Hejsa
Jeg har brug for Jeres råd, erfaringer og meninger, både positive og negative..... Især når babyen ikke kommer med storken derfor overvejes der alternative behandlinger, primært akupunktur og zoneterapi mm. Er der nogen der har erfaringer med disse? Er det enten eller eller kan de kombineres? HVad har virket eller ikke virket? Er Der nogen der kan anbefale behandler på fyn- odense om omegn??
Et bud på antal behandlinger Og pris mm.....
Mandens svømmer er Ikke de hurtigste og bedste i havet, så alt hjælp er kærkommen
Og jeg er måske ikke den bedste til at tage i mod, så HJÆLP
På forhånd tak

Hej

Jeg har ik rigtig ægløsning, men ja zoneterapeut virkede på mig, fik to behandlinger så var den hjemme, mistede det..

men er igang igen..

har en veninde der fik begge dele og hun er gravid hun havde hverken mens eller ægløsning

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Nymark89 skriver:

afaatihohørhøreddedettdett

Hej

Jeg har ik rigtig ægløsning, men ja zoneterapeut virkede på mig, fik to behandlinger så var den hjemme, mistede det..

men er igang igen..

har en veninde der fik begge dele og hun er gravid hun havde hverken mens eller ægløsning

Er ked af høre du mistede det!! Dejligt at det hjalp så hurtigt. Kunne zoneterapeuten mærke at der var noget der skulle arbejdes med? KUnne du mærke forskel?? Hvornår i cyklusen fik du behandling?
Krydrer for det lykkes for jer snart!!

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

OMOOOMoMonddu

Fantastisk
Mon du er interesseret i at høre nogle af dem jeg har kigget på??

Mon du har nået at snakke med ham??

Anmeld

8. januar 2013

(august)

Jeg fik akkupunktur i vores sidste ICSI forsøg og blev gravid og er ikke i tvivl om at det var derfor. Det kostede ca 2000-2500 for hele forløbet + de hormoner fra hospitalet.

Jeg kan klart anbefale det og det er det hele værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.