akupunktur og zoneterapi... virker det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.354 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Hejsa
Jeg har brug for Jeres råd, erfaringer og meninger, både positive og negative..... Især når babyen ikke kommer med storken derfor overvejes der alternative behandlinger, primært akupunktur og zoneterapi mm. Er der nogen der har erfaringer med disse? Er det enten eller eller kan de kombineres? HVad har virket eller ikke virket? Er Der nogen der kan anbefale behandler på fyn- odense om omegn??
Et bud på antal behandlinger Og pris mm.....
Mandens svømmer er Ikke de hurtigste og bedste i havet, så alt hjælp er kærkommen
Og jeg er måske ikke den bedste til at tage i mod, så HJÆLP
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Åh har ingen erfaring, men vil gerne følge med ....

Anmeld

6. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Hejsa
Jeg har brug for Jeres råd, erfaringer og meninger, både positive og negative..... Især når babyen ikke kommer med storken derfor overvejes der alternative behandlinger, primært akupunktur og zoneterapi mm. Er der nogen der har erfaringer med disse? Er det enten eller eller kan de kombineres? HVad har virket eller ikke virket? Er Der nogen der kan anbefale behandler på fyn- odense om omegn??
Mandens svømmer er Ikke de hurtigste og bedste i havet, så alt hjælp er kærkommen
På forhånd tak

Jeg har kun erfaring med zoneterapi i forbindelse med en hormon forstyrrelse.

Jeg fik ikke mens i 6 mdr og startede så med zoneterapi og det hjalp.

Jeg tror helt sikkert det er effektivt.

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg har kun erfaring med zoneterapi i forbindelse med en hormon forstyrrelse.

Jeg fik ikke mens i 6 mdr og startede så med zoneterapi og det hjalp.

Jeg tror helt sikkert det er effektivt.

Må jeg spørge hvad der gjorde at du valgte zoneterapi? Og ikke akupunktur fx? Råd fra andre, læge el? Hvor mange behandlinger Har du fået og Har de båret frugt?

Anmeld

6. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvad der gjorde at du valgte zoneterapi? Og ikke akupunktur fx? Råd fra andre, læge el? Hvor mange behandlinger Har du fået og Har de båret frugt?

Min cyklus blev normal igen.

Jeg mener faktisk at gynækologen sagde jeg kunne prøve zoneterapi.

Anmeld

6. januar 2013

DitteFisk

Har kun erfaring med akupunktur for nakkespændinger i graviditeten, som har givet syg hovedpine. Og det lader til det hjalp, for hovedpinen er i hvert fald væk

Men det handler jo ikke om en eller anden magisk kraft med nogle kropslige zoner, som akupunktur eller zoneterapi går ind og rammer og derfor hjælper. Det er jo ganske enkelt placebo effekten (ej af undervurdere i sig selv) - at vores krop tror det hælper, og det gør det - man skal nemlig ikke undervurdere hvad kroppen kan gøre for sig selv, når den bliver f.eks. berørt. 

Anmeld

6. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hejsa
På forhånd tak

Jeg lider af PCO, og valgte derfor at afprøve akkupunktur.. efter 2 måneder med akkupunktur var jeg til scanning og næsten ingen cyster på æggestokkene mere og min cyklus blev helt normal. Jeg testede positiv i oktober, og var gravid med tvillinger. desværre ingen hjerte lyd, og fik dem fjernet. så nu prøver vi igen.

Jeg kan spørge min akkupunktør om han kan anbefale en i dit område?
priserner er forskellige fra behandler til behandler. du skal regne med 500-700 første gang og så imellem 300-450 eferfølgende. jeg fik 1 gang om ugen i 2 måneder og så blev det til 2 gange om måneden. og nu er jeg nede på hver 3. uge for at villigeholde fremskridtene

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

Her til sidste behandlingsforsøg har vi fået både akupunktur og zoneterapi begge to. Samtidig har vi taget vitaminer efter kanonkuren, og det har åbenbart virket, for jeg fik lagt 2 flotte æg op, og er nu gravid

Anmeld

6. januar 2013

tarkoflen

Jeg fik akupunktur i vores andet ICSI forsøg... Og jeg blev gravid! Om det er årsagen, er jo svært at sige, men jeg ville gøre det igen!

Prisen tror jeg varierer, men hvis jeg var dig, ville jeg sørge for, at finde en, der har styr på det med fertilitetsbehandling... Jeg gik ved Lene Liebst i Århus, og kan varmt anbefale hende! Måske hun kan henvise dig til en, i dit område? Hun er rigtig sød og jeg er sikker på, at hun gerne vil hjælpe!

Jeg tænkte, at det i hvert fald ikke kunne skade og så følte jeg, at jeg selv havde en indflydelse... Men det er jo forskelligt, hvordan man har det!

Jeg døjede meget med kvalme på grund af endometriose og det fik hun fjernet! Der ud over havde jeg jævnligt hjertebanken i forbindelse med, at jeg var sygemeldt med stress, og det fik hun også bugt med... Så jeg tror på, at hvis det er nogle, der har styr på, hvad de gør, så kan de nogle ting

Rigtig meget held og lykke med babyprojektet

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg lider af PCO, og valgte derfor at afprøve akkupunktur.. efter 2 måneder med akkupunktur var jeg til scanning og næsten ingen cyster på æggestokkene mere og min cyklus blev helt normal. Jeg testede positiv i oktober, og var gravid med tvillinger. desværre ingen hjerte lyd, og fik dem fjernet. så nu prøver vi igen.

Jeg kan spørge min akkupunktør om han kan anbefale en i dit område?
priserner er forskellige fra behandler til behandler. du skal regne med 500-700 første gang og så imellem 300-450 eferfølgende. jeg fik 1 gang om ugen i 2 måneder og så blev det til 2 gange om måneden. og nu er jeg nede på hver 3. uge for at villigeholde fremskridtene

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre, det er frygteligt hårdt at være i lykkelige omstændigheder og så Det desværre ikke går som ønsket!! Håber så inderligt det lykkes når I Er klar igen!!
Du må meget gerne spørge om din akupunktør anbefaler en her i odense??
Hvad gjorde at du akupunktur kontra zoneterapi?
Fantastisk at virkningen kom så promte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.