Indbydelse til rund fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
mariamiss6 skriver:

hahah Jamen jeg ligger vidst ikke lige inde med det

Hvad med om jeg laver en tegning af en, som du så printer og skærer/klipper efter

Ej gider du det - så er du bare en skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

mariamiss6

MoarHvidovre skriver:

Okay okay.... Så havde jeg tingene hjemme alligevel

Men du skal selv lige "regne" på målene hvis du vælger at bruge den

Billederne får du lige her unde.... Det orange er det der ligesom var hele planen. Men alt efter hvordan du vælger at folde dit papir med invitationen, skal du enten klippe lidt af papirets ene ende, ELLER lave båndet på <------40--------[] lidt kortere, så det passer.

Og så husk lige at denne her er hurtigt tegnet i hånden, og klippet ud, derfor er den sikkert absolut skæv og meget mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
mariamiss6 skriver:

Okay okay.... Så havde jeg tingene hjemme alligevel

Men du skal selv lige "regne" på målene hvis du vælger at bruge den

Billederne får du lige her unde.... Det orange er det der ligesom var hele planen. Men alt efter hvordan du vælger at folde dit papir med invitationen, skal du enten klippe lidt af papirets ene ende, ELLER lave båndet på <------40--------[] lidt kortere, så det passer.

Og så husk lige at denne her er hurtigt tegnet i hånden, og klippet ud, derfor er den sikkert absolut skæv og meget mere

Tusinde tak - det er super fint. Det må jeg kunne finde ud af, at lave. Tak fordi du tog dig tid

Anmeld

5. januar 2013

mariamiss6

MoarHvidovre skriver:

Hmmmm..... Jeg kan ikke rigtig finde ud af at tilpasse mit paint oplag til A4 størrelse....

Men, hvis du tager dette billede, og smider det ind i et word dokument, kan du trække det op til at fylde en A4 side. OG så kan du som du kan se, få plads til 3 skabeloner.... Husk at tilpasse den venstre side af "båndets kasse" så det passer med bredden af din foldede invitation

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.