Indbydelse til rund fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.655 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan ikke løbe fra den længere - jeg fylder 40 år til marts og skal holde stor fest.

Jeg skal til, at lave indbydelse, men er ret ideforladt.

Er der nogen som ligger inde med en god ide til, at lave en anderledes indbydelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Lullaby

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan ikke løbe fra den længere - jeg fylder 40 år til marts og skal holde stor fest.

Er der nogen som ligger inde med en god ide til, at lave en anderledes indbydelse?

Jeg lavede sådan en her. Altså hvad der var sket på de 30 år min mand har været til

http://www.google.dk/imgres?q=30+%C3%A5rs+f%C3%B8dselsdags+invitation&um=1&hl=da&sa=N&tbo=d&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=4Fqqxfd7lIAoZM:&imgrefurl=http://larsenweb.net/bday/dk.html&docid=GDpfzuK6oiQGaM&imgurl=http://larsenweb.net/bday/invitdk.gif&w=754&h=1082&ei=UIzoUIGrE4mEtAaV2YGwDg&zoom=1&iact=rc&dur=1&sig=105003892978525164448&page=1&tbnh=153&tbnw=106&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:2,s:0,i:92&tx=74&ty=97

Anmeld

5. januar 2013

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Gnæk gnæk gnæk , ingen ide til indbydelser , ville blot sige at du bliver en gammel kone   Hi hi hi ---   Vær ikke bange , det gør ikke ondt

Anmeld

5. januar 2013

MoarHvidovre

Lady Marion <3 skriver:

Gnæk gnæk gnæk , ingen ide til indbydelser , ville blot sige at du bliver en gammel kone   Hi hi hi ---   Vær ikke bange , det gør ikke ondt

Vi bliver nogen lækre gamle koner  Og jeg er bare så glad for, at hører, at det ikke gør ondt - glæden står ikke øverst på listen

Anmeld

5. januar 2013

mariamiss6

MoarHvidovre skriver:

Du kunne jo evt. udskrive en alm. indbydelse på farvet papir. 

Og så folde den til den passer i en alm. indbydelseskuvert. Selve indbydelsen kunne du jo "pake" ind i et udskåret/udklippet stykke pap hvor der står 40 på...

Altså sådan her, primitivt "tegnet"

<----------------40-------------[] 

Så kan pil-enden gå inde i hul-enden, og på den måde omgive den foldede invitation.

Anmeld

5. januar 2013

MoarHvidovre

mariamiss6 skriver:

Du kunne jo evt. udskrive en alm. indbydelse på farvet papir. 

Og så folde den til den passer i en alm. indbydelseskuvert. Selve indbydelsen kunne du jo "pake" ind i et udskåret/udklippet stykke pap hvor der står 40 på...

Altså sådan her, primitivt "tegnet"

<----------------40-------------[] 

Så kan pil-enden gå inde i hul-enden, og på den måde omgive den foldede invitation.

Ej, det var en god ide. Men jeg er absoult ikke kreativ, så jeg tænkte om du ikke kunne lave en og tage et billede

Anmeld

5. januar 2013

Fenja09

MoarHvidovre skriver:

Du kan da tage et kig på denne side der er en del ideer til indbydelse   http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=9

/Fenja

Anmeld

5. januar 2013

mariamiss6

MoarHvidovre skriver:

Ej, det var en god ide. Men jeg er absoult ikke kreativ, så jeg tænkte om du ikke kunne lave en og tage et billede

hahah Jamen jeg ligger vidst ikke lige inde med det

Hvad med om jeg laver en tegning af en, som du så printer og skærer/klipper efter

Anmeld

5. januar 2013

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Vi bliver nogen lækre gamle koner  Og jeg er bare så glad for, at hører, at det ikke gør ondt - glæden står ikke øverst på listen

Ja vi sgu ikke fyrre,fede og færdige

Jeg glædede mig godt nok heller ikke

Men det var ik så slemt som frygtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.