Den allersidste baby......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

henh01

Anonym skriver:

Her er problemet li omvendt, vi HAR:

- En 7 personers bil
- Nedlagt ejendom med stuehus på 325 kvm
- Penge, ikke mange, men vi er prioteringsmennesker og ville nok kunne få det til at køre rundt
- Jeg er jo ikke studerende for evigt
- Vi skylder ikke på noget udover vores ejendom, ingen forbrugs eller billån....

Men må da nok bare erkende at der "kun" er tre børn til mig.. (forhåbentligt blir vi snart gravide med nr.3)

Man skal selvfølgelig heller ikke leve sit liv med negative tanker om fremtiden, men jeg har kun gæld fordi jeg var nødt til at sælge hus med tab - det er jo ting man ikke kan sikre - slet ikke i disse tider. Skulle der ske et eller andet og I må sælge til underpris, så er 4 børn jo ret meget at skulle bosætte andre steder og rent økonomisk er 4 børn også en del.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Man skal selvfølgelig heller ikke leve sit liv med negative tanker om fremtiden, men jeg har kun gæld fordi jeg var nødt til at sælge hus med tab - det er jo ting man ikke kan sikre - slet ikke i disse tider. Skulle der ske et eller andet og I må sælge til underpris, så er 4 børn jo ret meget at skulle bosætte andre steder og rent økonomisk er 4 børn også en del.

Jeg kan godt følge din tanker, men tænker alligevel om det er 3 eller 4 er hip som hap, det var en større udfordring hvis det var 1 vs. 4

Nej, men nu skal vi vist også bare koncentrer os om at blive gravid med nr. 3 også håber om nr. 4 og måske 5 lever videre..

Anmeld

6. januar 2013

Annette A

Vi har lige fået nr. 3 her i december og dermed er det vores sidste barn har vi aftalt. Selvfølgelig kan man aldrig sige aldrig men springet  fra 3 til 4 synes vi er meget stort, også med tanke på bil og bolig og hverdag.