Den allersidste baby......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde egentlig aldrig forestillet mig med børn, men jeg har nu 2 helt fantastiske børn og vi er i gang med at prøve at lave nr. 3 (og dermed den sidste), min mand vil ikke have flere end 3.

Jeg har det underligt, mærkeligt og ved ik rigtig hva jeg tænker.... Skal jeg virkelig ik ha flere børn en den vi præver at lave nu, skal jeg virkelig i en alder af 27 sige, "Ikke flere børn her"

Hvordan havde i det, da den sidste baby var kommet?
Var i afklaret?
Eller ville i have haft flere end manden / konen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

ano14316

Jeg er HELDIGVIS ikke kommet dertil endnu.. Men vil bare sige at jeg sagtens kan forstå at du som 27'årig ikke er klar til at sige "ikke flere børn"... Vi har 1 og går igang med nr. 2 til efteråret, og jeg er da ikke klar til at sige vi skal kun have 2 eller 3. mend et er vi heldigvis enige om. jeg tror vi får en 2-3 stk. nu og så en efternøler når Magnus er en 12-14år så er jeg i midt 30'erne. 

Anmeld

5. januar 2013

Faith

Jeg fik min nr. 3 for 7 måneder siden. Og står det til mig er jeg IKKE færdig med at få børn. Men manden er 37 og mener han er ved at være for gammel. Men håber nu stadig på en fjerde om 3-4 år.

Anmeld

5. januar 2013

B&J

jeg havde det lige som dig jeg skulle dælme aldrig have børn, nu har jeg en og vi vakler imellem om vi skal have en mere eller om det er slut.... men vi er enige...

og hvis vi skal have en mere er det slet ikke nu

men kan være du kommer til at tænke anderledes når du har de 3 børn.... men måske vil du ønske en mere kan jo goså være din mand/kæreste vil i fremtiden men måske ikke lige rundt om hjørnet

Anmeld

5. januar 2013

DitteFisk

Tja, jeg er ved nr 2 og er afklaret med at det er sidste graviditet og sidste baby Og jeg er 25. 
Skal egentlig ikke udelukke at jeg en dag måske vil have en 3'er, men det vil hverken farmand eller jeg lige nu.

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg er HELDIGVIS ikke kommet dertil endnu.. Men vil bare sige at jeg sagtens kan forstå at du som 27'årig ikke er klar til at sige "ikke flere børn"... Vi har 1 og går igang med nr. 2 til efteråret, og jeg er da ikke klar til at sige vi skal kun have 2 eller 3. mend et er vi heldigvis enige om. jeg tror vi får en 2-3 stk. nu og så en efternøler når Magnus er en 12-14år så er jeg i midt 30'erne. 

Min mand vil ikke have flere end 3, han vil dog heller ikke steriliseres, så måske er han heller ikke sikker, åh syntes bare slet kke jeg er klar til at sige, "Nu er det slut"

"Kun" 3 børn?
Hvorfor ikke 5 eller 6?

Aner det ikke, har siden jeg fik min første, nok haft en ubevidst drøm om en storfamilie, men må "nøjes" med forhåbentlig snart 3 børn

Anmeld

5. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg havde egentlig aldrig forestillet mig med børn, men jeg har nu 2 helt fantastiske børn og vi er i gang med at prøve at lave nr. 3 (og dermed den sidste), min mand vil ikke have flere end 3.

Jeg har det underligt, mærkeligt og ved ik rigtig hva jeg tænker.... Skal jeg virkelig ik ha flere børn en den vi præver at lave nu, skal jeg virkelig i en alder af 27 sige, "Ikke flere børn her"

Hvordan havde i det, da den sidste baby var kommet?
Var i afklaret?
Eller ville i have haft flere end manden / konen?

Jeg er gravid med mit andet barn nu i en alder af 25 og ja min mand påstår også at det er den sidste vi ska ha og det er dælme svært for mig at forholde mig til men det kan være det ændre sig når de er her begge to og man har haft en dag hvor de begge har lort i ørene

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jeg fik min nr. 3 for 7 måneder siden. Og står det til mig er jeg IKKE færdig med at få børn. Men manden er 37 og mener han er ved at være for gammel. Men håber nu stadig på en fjerde om 3-4 år.

Her er manden 31 og fast besluttet på han kun skal være far til 3......

Anmeld

5. januar 2013

henh01

Jeg er selv 27 og gravid med mit 3. barn. Har en på 8 år fra tidligere og en sammen med min kæreste på 2 år. Jeg er SÅ færdig med at få børn!!

Det her bliver bestemt min sidste - også set fra det økonomiske aspekt! Og det praktiske med pladsen.

MEN skulle vi om 6 år når vi er gældsfrie købe et hus der er stort nok, så vil jeg ikke udelukke det, men jeg føler bestemt jeg er færdig.

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg er selv 27 og gravid med mit 3. barn. Har en på 8 år fra tidligere og en sammen med min kæreste på 2 år. Jeg er SÅ færdig med at få børn!!

Det her bliver bestemt min sidste - også set fra det økonomiske aspekt! Og det praktiske med pladsen.

MEN skulle vi om 6 år når vi er gældsfrie købe et hus der er stort nok, så vil jeg ikke udelukke det, men jeg føler bestemt jeg er færdig.

Her er problemet li omvendt, vi HAR:

- En 7 personers bil
- Nedlagt ejendom med stuehus på 325 kvm
- Penge, ikke mange, men vi er prioteringsmennesker og ville nok kunne få det til at køre rundt
- Jeg er jo ikke studerende for evigt
- Vi skylder ikke på noget udover vores ejendom, ingen forbrugs eller billån....

Men må da nok bare erkende at der "kun" er tre børn til mig.. (forhåbentligt blir vi snart gravide med nr.3)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.