Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ploffer skriver: Bruger altid vanilleis Laver en sukkerbrødsbund som jeg lægger i bunden af et ildfast fad, så lægger jeg en liter vanilleis i skiver på, hindbærsovs ( lavet af 1/2 pose frosne hindbær der er kogt med 1/2 dl sukker i 3 minutter og kølet helt af) og så pisker jeg en marengs af 4 pasteuriserede æggehvider og 200 G sukker. Dæk hele fadet og sørg for at der ikke er nogle huller ind til isen så får den en tur i ovnen ved 250 g til den begynder at tage farve ( et par minutter ) og voila så er der indbagt is / baked Alaska / parfait surprice
Bruger altid vanilleis Laver en sukkerbrødsbund som jeg lægger i bunden af et ildfast fad, så lægger jeg en liter vanilleis i skiver på, hindbærsovs ( lavet af 1/2 pose frosne hindbær der er kogt med 1/2 dl sukker i 3 minutter og kølet helt af) og så pisker jeg en marengs af 4 pasteuriserede æggehvider og 200 G sukker. Dæk hele fadet og sørg for at der ikke er nogle huller ind til isen så får den en tur i ovnen ved 250 g til den begynder at tage farve ( et par minutter ) og voila så er der indbagt is / baked Alaska / parfait surprice
Hvad dælan er en sukkerbrødsbund?
Har lige spist hjemmelavet daim islagkage, rester fra nytår
Er det nemt og lave ?
Overvejer det til manden fødselsdag . Fandt nemlig en opskrift jeg havde gemt men aldrig brugt
AalborgPigen skriver: Hvad dælan er en sukkerbrødsbund?
Spurgte jeg også om
bøllen skriver: Jamen en slat er vel det samme som en skvis ( staves ) siger min mor altid når man ber om en opskrift.. jep honning
Jamen en slat er vel det samme som en skvis ( staves ) siger min mor altid når man ber om en opskrift..
jep honning
Jah sådan ca.
bøllen skriver: Er det nemt og lave ? Overvejer det til manden fødselsdag . Fandt nemlig en opskrift jeg havde gemt men aldrig brugt
Månsson skriver: Mega nemt
Mega nemt
Fedt så må det prøves til festen
IsabellaCiinea skriver: Jah sådan ca.
Perfekt Knægten så lige billedet , mmm sagde han bare .. Så det må være næste projekt
bøllen skriver: Fedt så må det prøves til festen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128