Spiser du noget lækkert lige nu ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

lucas<3

jeg har lige spist armridder..:O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Muffin_girl

Ploffer skriver:

Ha ha ha sorry

Indbagt is er bare det bedste

Ja det lavede de altid der hvor jeg var i lære.. Men har ikke lavet det selv før.. Hvilken is bruger du ? Pisker du bare en marengs ?

Anmeld

5. januar 2013

bøllen

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er du ond.. Nu er jeg jo nødt til at lave flødeboller imorgen ! 

Hvordan lavede i dem med hvid chokolade ? 

De lyder virkelig også gode.. Kan lige se sådan en med marcipan, skum, hvid chokolade og frysetørret hindbær.. MUMS!!!!!!!!!! 

Du giver mig for mange gode ideer .. 

Hvis du lover du ikke gør det igen, så er du tilgivet..

Der bliver KUN 30 ud af denne opskrift  Så der burde være nok

jamen jeg købte bare alm hvid chokolade og smeltede. Det ville knægten gerne have. Det er sådan en jeg har spist armen den var god elsker hvid chokolade... Guf.

jeg lover  Dog ikke sikkert jeg kan holde det.

ej jo nu går slanke kuren igang..... Så næste gang bliver det billeder af salat 

Anmeld

5. januar 2013

bøllen

lucas<3 skriver:

jeg har lige spist armridder..:O)

Hvad er det 

Anmeld

5. januar 2013

Muffin_girl

bøllen skriver:

Der bliver KUN 30 ud af denne opskrift  Så der burde være nok

jamen jeg købte bare alm hvid chokolade og smeltede. Det ville knægten gerne have. Det er sådan en jeg har spist armen den var god elsker hvid chokolade... Guf.

jeg lover  Dog ikke sikkert jeg kan holde det.

ej jo nu går slanke kuren igang..... Så næste gang bliver det billeder af salat 

Vil du dele din opskrift? 

Ja 30 er vist lige nok .. HAHHAHA  

Bare at du prøver.. Uhmm jeg elsker salat.. Så det gør mig ikke noget.. En masse sunde salater.. Hvor meget vil du gerne tabe dig?

Anmeld

5. januar 2013

bøllen

AalborgPigen skriver:

Vil du dele din opskrift? 

Ja 30 er vist lige nok .. HAHHAHA  

Bare at du prøver.. Uhmm jeg elsker salat.. Så det gør mig ikke noget.. En masse sunde salater.. Hvor meget vil du gerne tabe dig?

Har lagt link ind . Kan ikke lige linke igen da jeg er på fra iPad og det virker ikke. Men se de tidligere sider. Ellers er den fra Odense marcipan. Kommer frem på google.

elsker også salat og grønsager . Men desværre også alt det usunde

vil gerne tabe resten af graviditets dellen ( knægten er jo kun 3 &nbsp så 5-6 kg med de sidder sku godt fast. Og da jeg ikke kan dyrke sport som før tjaa så er det bare ikke nemt

Men nu VIL jeg 

Anmeld

5. januar 2013

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Ja det lavede de altid der hvor jeg var i lære.. Men har ikke lavet det selv før.. Hvilken is bruger du ? Pisker du bare en marengs ?

Bruger altid vanilleis

Laver en sukkerbrødsbund som jeg lægger i bunden af et ildfast fad, så lægger jeg en liter vanilleis i skiver på, hindbærsovs ( lavet af 1/2 pose frosne hindbær der er kogt med 1/2 dl sukker i 3 minutter og kølet helt af) og så pisker jeg en marengs af 4 pasteuriserede æggehvider og 200 G sukker. Dæk hele fadet og sørg for at der ikke er nogle huller ind til isen så får den en tur i ovnen ved 250 g til den begynder at tage farve ( et par minutter ) og voila så er der indbagt is / baked Alaska / parfait surprice

Anmeld

5. januar 2013

bøllen

Ploffer skriver:

Bruger altid vanilleis

Laver en sukkerbrødsbund som jeg lægger i bunden af et ildfast fad, så lægger jeg en liter vanilleis i skiver på, hindbærsovs ( lavet af 1/2 pose frosne hindbær der er kogt med 1/2 dl sukker i 3 minutter og kølet helt af) og så pisker jeg en marengs af 4 pasteuriserede æggehvider og 200 G sukker. Dæk hele fadet og sørg for at der ikke er nogle huller ind til isen så får den en tur i ovnen ved 250 g til den begynder at tage farve ( et par minutter ) og voila så er der indbagt is / baked Alaska / parfait surprice

Nu bliver jeg nysgerrig 

sukkerbrøds bund ?? 

Lyder spændende , det har vi aldrig smagt 

Anmeld

5. januar 2013

BellaCiinea

bøllen skriver:

Det må jeg prøve til ungerne  Er sikker på det er noget for dem. er det bare en slat ?

det skriver jeg bag øret 

Hvad er bare en slat? =D

Honning, eller? 0,5 - 1 tsk

Anmeld

5. januar 2013

bøllen

IsabellaCiinea skriver:

Hvad er bare en slat? =D

Honning, eller? 0,5 - 1 tsk

Jamen en slat er vel det samme som en skvis ( staves ) siger min mor altid når man ber om en opskrift..

jep honning  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.