er bare så bange /nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

hej piger

håber at i måske kan berolige mig lidt

jeg skal til læge på mandag med til venstre bryst 

den sidste  mdr er mit venstre bryst vokset meget faktisk så meget at det kan ses selv om jeg har tøj på  kan det ses at der er en størrelse forskeld og det har været meget ømt lige som når man er ved at være godt fyld op med mælk

og ja ved godt det er dumt at jeg ikke har kontaktet læge noget før men bare ikke rigtig tænke over det før min mand sagede noget her i torsdags aften da vi gik i seng

er bare så bange for at det er  kan være noget slemt da min farmor døde af brystkraft for 7 år side

puha der er længe til på mandag

knus knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Vilgerneværegravid

Kan du fortælle lidt mere om dig selv? Hvor gammel er du? 

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Kan du fortælle lidt mere om dig selv? Hvor gammel er du? 

jeg er 33 år er af almenlig bygning

har 3 dejlige børn

er ikke ryger

Anmeld

5. januar 2013

Vilgerneværegravid

Kan du mærke nogen knuder eller noget i brystet? 

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Kan du mærke nogen knuder eller noget i brystet? 

nej har mærket godt efter og manden har også prøvet

Anmeld

5. januar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

hej piger

den sidste  mdr er mit venstre bryst vokset meget faktisk så meget at det kan ses selv om jeg har tøj på  kan det ses at der er en størrelse forskeld og det har været meget ømt lige som når man er ved at være godt fyld op med mælk

og ja ved godt det er dumt at jeg ikke har kontaktet læge noget før men bare ikke rigtig tænke over det før min mand sagede noget her i torsdags aften da vi gik i seng

er bare så bange for at det er  kan være noget slemt da min farmor døde af brystkraft for 7 år side

knus knus

Jeg tænker overhovedet ikke på kræft med de symptomer, men godt at det bliver undersøgt. Positive tanker til dig

Anmeld

5. januar 2013

Vilgerneværegravid

Ammer du? 

Anmeld

5. januar 2013

Carina:-)

Prøv at mærke godt efter i armhulen om du er hævet .

Jeg tror det er en hævelse pga en stoppet kirtel i brystet-

Det er sjælden at en knude vil være så voldsom uden symptomer at dit bryst ligefrem vil syne meget større end det andet.

pøj pøj på mandag.

Anmeld

5. januar 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

hej piger

knus knus

Åhh hvor træls - det er aldrig rart når man pludselig opdager noget som helst ikke skal være der.

Min læge har dog fortalt mig at HVIS det er en knude så er den ikke øm - derfor tror jeg ikke du skal være så bekymret. Måske en stoppet kirtel ( for DE er ømme ) men krydser for lægen kan berolige dig lidt

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Ammer du? 

nej for det er 2½ år side jeg fødte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.