FrkRaarup skriver:
Jeg tvivler! Når man er sygemeldt, er man vist sygemeldt! 
Jeg var frivillig i en ungdomsklub der hvor jeg boede før, men da jeg ikke har kørekort og snart en baby er det løbet ud i sandet.
Pyyh, sejt! Godt det ikke er mig.
Jeg kender ingen i byen, eller byen ved siden af.
du kan jo sagtens lave ting selvom at man er sygemeldt. Hvis du kommer ind i en forening eller en bestyrelse, kan de jo også komme til dig.
Men det ved jeg ik, jeg har ikke været sygemeldt.. (Nu skal jeg til undersøgelse på hospitalet, så jeg krydser fingre for at der ikke er noget galt, og jeg faktisk sygemeldt.. for det har jeg ikke tid til nu..

)
Ja, det er sku en lang tur hjem, men kbh var ikke så venlig mod mig. men jeg er ret sikker på at jeg ikke kommer til at bo der så længe. selvom at jeg kun har boet her siden november, og det er ikke fordi at Helsingør ikke er en dejlig by, men jeg har bare nogle andre planer.
Men jeg synes at du skal snakke med kommunen, eller din kæreste. Det kan være at de har nogle løsninger, og så snakke med dine forældre, at de måske kan komme på besøg.
Ja, 30km kan være langt(Det er det for mig.. Men der er heller ikke langt fra en by til en anden på Bornholm)
Men jeg har vænet mig til det. Jeg har boet i udlandet også.
Anmeld