Hvad har i gemt til jers børn?
Her har vi lavet en gips mave, den skal helt sikkert gemmes!
Jeg har en lille bog jeg har skrevet i siden jeg var 4uger henne
Jeg gemmer også hendes første sæt tøj mig og hendes far har købt
scanningsbilleder selvfølgelig
hun har fået en tændstik æske med cirkeline, men et sødt brev i bunden af æsken, den skal helt sikkert også gemmes
- årh jeg har så mange ting som der skal gemmes til hende.
Jeg har gemt følgende til vores datter, Alberte:
Graviditetskalender
En æske med små lyserøde sedler, hvor folk til mit babyshower havde skrevet noget ned til baby. Æsken måtte først åbnes efter hun blev født og det var et påfund fra min lillesøster 
Strikket hue fra hospitalet
Armbånd fra hospitalet - også mit eget
Barnets Bog, hvor jeg har sat plastiklommer i, så jeg har gemt alle relevante papirer fra hospitalet, lægen, sp, hendes første tandlæge besøg, scanningsbilleder, dvd fra scanning, bonen på hendes første sko ect.
Derudover er der en lomme med kort fra hun blev født, mor & barn bånd (fra buket), fødselsdagskort, dåbsinvitation, dåbsserviet, 1 bordkort osv
Har samlet hendes første tøj, bodyer m.m i str 40 og 44 i en lille bitte kasse. Hendes første sut er også gemt og vil også putte hendes første par sko i kassen.
Nu skal hun snart klippes for første gang og der skal en lok i hendes forsølvet "hårlok-æske" og det samme med hendes første tand.
Min datter er hjertebarn og jeg vil derfor lave et album fra tiden på hospitalet med billeder, papirer og hvad der ellers er fra den tid. Lægerne fortalte at når børnene bliver ældre, så vil det interessere dem meget. Ligesom vi også har skrevet dagbog for tiden.
Jeg gemmer små ting løbende og håber hun finder det interessant når hun bliver voksen 
/Fenja