Danfert og Trianglen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Putomanen

quindelist skriver:

Vil bare sige at de laver de smukkeste og sødeste børn på Trianglen og skulle i tage derud kan i sidde i venteværelset og nyde et billede af vores helt fantastiske pige -og en masse andre lækre unger der alle sammen er lavet på Trianglen.

Dem anbefaler jeg gerne.

Nej hvor skønt, at jeres skønne pige pryder venteværelset  Jeg synes kun jeg hører godt om Trianglen, det er enormt positivt  Forhåbentlig understøtter vores samtale med dem det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Putomanen

Neki skriver:

Vi har været i behandling på trianglen, dog kun inseminering, men jeg kan kun anbefale dem! Det er et rigtig rart sted, og har altid følt mig tryg i deres hænder.

Det er også vigtigt for os, at vi kan føle os trygge og vide, at de gør det rigtige for os og er kompetente. Tak for dit input

Anmeld

7. januar 2013

Putomanen

elsgaard90@live.dk skriver:

Hej. Min mand og jeg går på Trianglen. Og kan kun anbefale dem. Jeg læste masser om dem inden jeg valgte og må sige at de lever helt op til mine forventninger om en dejlig rar klinik. Jeg vil ikke skifte og er sikker på at i vil synes om dem. Mvh Amanda

Hvilken behandling gennemgår I?

Jeg synes kun at jeg hører positivt om Trianglen, det vægter enormt meget.

Men jeg tror at beslutningen kommer til at falde på vores mavefornemmelse, når vi har været til samtale hos klinikkerne.

Det er bare så nervepirrende at skulle træffe sådan en beslutning på baggrund af nogle lægers vurdering, som reelt set er sælgere

Anmeld

7. januar 2013

Fleur07

Putomanen skriver:

Hvilken behandling har I været igennem?

Det er dejligt at læse lidt godt om dem, især fordi jeg fik et rigtig godt indtryk af dem over telefonen.

Jeg blev insemineret med donorsæd.  jeg syntes de var super søde og have go medfølelse. de lyttede når jeg/vi sagde nej til hormombehandling i starten. Så kan kun tale varmt om dem. Eller indtil videre, bliver vores dreng en rod (4 mdr nu) kan de godt være jeg brokker mig og vil ha ham byttet nej pjat han er dejlig.

Anmeld

7. januar 2013

Putomanen

Fleur07 skriver:

Jeg blev insemineret med donorsæd.  jeg syntes de var super søde og have go medfølelse. de lyttede når jeg/vi sagde nej til hormombehandling i starten. Så kan kun tale varmt om dem. Eller indtil videre, bliver vores dreng en rod (4 mdr nu) kan de godt være jeg brokker mig og vil ha ham byttet nej pjat han er dejlig.

Det er godt at de lytter til, hvad man har at sige! Forhåbentlig vil de også være kritiske i forhold til vores chancer og give os et realistisk bud.

Jeg kan godt forestille mig, at sådan en lille rod kan være en mundfuld

Anmeld

7. januar 2013

Fleur07

Putomanen skriver:

Det er godt at de lytter til, hvad man har at sige! Forhåbentlig vil de også være kritiske i forhold til vores chancer og give os et realistisk bud.

Selvfølgelig. De vil jer kun det bedste.

Anmeld

8. januar 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi var i behandling hos Danfert. De er virkelig søde og professionelle. Kun alt det bedste herfra om dem  

Anmeld

9. januar 2013

Putomanen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi var i behandling hos Danfert. De er virkelig søde og professionelle. Kun alt det bedste herfra om dem  

Dejligt med lidt flere gode erfaringer med dem.

Jeg er blevet mere rolig med vores valg af de to klinikker. Så må vi forsøge at følge vores mavefornemmelse til samtalerne

Anmeld

9. januar 2013

nielsen80

Putomanen skriver:

Søde bor jo i den anden ende af landet, så kan ikke hjælpe. Men vil dog sige, jeg tror virkelig ikke du skal være urolig for, at de ikke er oprigtige vedr jeres chancer. Du skal huske på, det er også dårlig forretning for dem at have dårlige statistikker, og tror virkelig de er professionelle på det område!

Anmeld

9. januar 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Søde bor jo i den anden ende af landet, så kan ikke hjælpe. Men vil dog sige, jeg tror virkelig ikke du skal være urolig for, at de ikke er oprigtige vedr jeres chancer. Du skal huske på, det er også dårlig forretning for dem at have dårlige statistikker, og tror virkelig de er professionelle på det område!

Nej, du har nok ret. De vil nok også gerne have nogle pæne statistikker at præsentere nye kunder for.

Jeg bliver bare så nervøs, når jeg tænker over hvor mange penge, kræfter og psykisk helbred vi sætter på spil. Jeg er ikke god til at "gamble", så jeg vil helst have så mange fakta som muligt, før jeg træffer en beslutning..

Jge håber virkelig, at vi er mere afklarede efter de to samtaler!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.