Danfert og Trianglen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.710 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Putomanen

Min kæreste og jeg overvejer at forsøge ICSI i det private. Vi har derfor bestilt tid til samtaler hos 2 klinikker; Danfert og Trianglen. Jeg fik især et godt indtryk af Danfert i telefonen.

Efterfølgende har jeg googlet lidt og er desværre stødt på en del dårlige erfaringer med Danfert. Det har gjort mig ret nervøs, især fordi vi skal bruge en masse tid og penge på det, hvis vi vælger det private. Generelt læser jeg kun positivt om Trianglen.

Er der nogen herinde, som har erfaringer med de to klinikker, og som vil dele dem med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Nessie

Jeg kender dem ikke.

Har I overvejet Copenhagen Fertility Clinic? De kører ind i mellem også nogle forsøgsprogrammer.
Vi var lige ved at komme med i et engang, men jeg skulle desværre have for meget hormon i forhold til forsøget

Anmeld

6. januar 2013

Maria.

Vi har "fået" begge vores børn på trianglen ved hormonbehandlinger og insimination, da jeg har PCO. Har rigtig gode positive erfaringer med dem! De er super søde! Spørg endelig hvis der er noget du vil vide!

Anmeld

6. januar 2013

Fleur07

Vi har fået behandling hos Danfert og er godt tilfreds. Syntes de var søde og dygtige der inde.

Anmeld

6. januar 2013

quindelist

Vil bare sige at de laver de smukkeste og sødeste børn på Trianglen og skulle i tage derud kan i sidde i venteværelset og nyde et billede af vores helt fantastiske pige -og en masse andre lækre unger der alle sammen er lavet på Trianglen.

Dem anbefaler jeg gerne.

Anmeld

6. januar 2013

Neki

Putomanen skriver:

Min kæreste og jeg overvejer at forsøge ICSI i det private. Vi har derfor bestilt tid til samtaler hos 2 klinikker; Danfert og Trianglen. Jeg fik især et godt indtryk af Danfert i telefonen.

Efterfølgende har jeg googlet lidt og er desværre stødt på en del dårlige erfaringer med Danfert. Det har gjort mig ret nervøs, især fordi vi skal bruge en masse tid og penge på det, hvis vi vælger det private. Generelt læser jeg kun positivt om Trianglen.

Er der nogen herinde, som har erfaringer med de to klinikker, og som vil dele dem med mig?

Vi har været i behandling på trianglen, dog kun inseminering, men jeg kan kun anbefale dem! Det er et rigtig rart sted, og har altid følt mig tryg i deres hænder.

Anmeld

7. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Hej. Min mand og jeg går på Trianglen. Og kan kun anbefale dem. Jeg læste masser om dem inden jeg valgte og må sige at de lever helt op til mine forventninger om en dejlig rar klinik. Jeg vil ikke skifte og er sikker på at i vil synes om dem. Mvh Amanda

Anmeld

7. januar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Jeg kender dem ikke.

Har I overvejet Copenhagen Fertility Clinic? De kører ind i mellem også nogle forsøgsprogrammer.
Vi var lige ved at komme med i et engang, men jeg skulle desværre have for meget hormon i forhold til forsøget

Jeg har kigget lidt på dem, og de ligger midt inde i Kbh. Vi har i forvejen lang transporttid til Riget, så vi ville derfor gerne finde en klinik, som er lidt bedre trafikalt i forhold til vores bopæl.

Anmeld

7. januar 2013

Putomanen

Maria. skriver:

Vi har "fået" begge vores børn på trianglen ved hormonbehandlinger og insimination, da jeg har PCO. Har rigtig gode positive erfaringer med dem! De er super søde! Spørg endelig hvis der er noget du vil vide!

Generelt synes jeg også at jeg er stødt på mange positive historier om Trianglen. Det er bare så svært at vurdere hvorvidt vi tør at lægge knap 50.000 kr. der, og om de vil give os et realistisk bud på vores situation  Forhåbentlig kan vores mavefornemmelse guide os, når vi har været til samtale

Anmeld

7. januar 2013

Putomanen

Fleur07 skriver:

Vi har fået behandling hos Danfert og er godt tilfreds. Syntes de var søde og dygtige der inde.

Hvilken behandling har I været igennem?

Det er dejligt at læse lidt godt om dem, især fordi jeg fik et rigtig godt indtryk af dem over telefonen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.