Pepsi max og Ferliteten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg drikker heller ikke sodavand, når jeg er gravid, ligesom jeg aldrig ville ryge hvis jeg var gravid, men ville da li høre mht. førgravditeten....
Men det skal da bare stoppes, færdig bum

Og tak

Tror nu at rygning er værre end lidt sodavand i ny og næ

Synes nu heller ikke at dit forbrug af sodavand er et overdrevet, så tror godt du kan tage det roligt.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

MissMona

Anonym skriver:

Vidste ikke li overskriften, men har Pepsi Max noget af gøre med jeg endnu ikke er gravid?

Jeg er (meget) afhængig af pepsi max og drikker nok mindst 2-3 dåser om dagen  

Kan Pepsi Max'en have indvirkning på ferliteten?

Der er Aspartam i Pepsi max. Så det ville jeg aldrig lade komme i nærheden af min krop. Men meningerne er delte om det. (En lille bitte mikro smule gift kan ikke skade, da det ikke er bevist skadeligt, mener nogle) Selvom jeg faktisk lever sukkerfrit,ville jeg personligt langt hellere drikke alm. sodavand eller juice med danskvand end sodavand ligth produkter (dvs. med aspartam i)

Men det er op til hver af os enkelt hvad vi mener er godt for vores krop. Men nu kender du så blot mit input til debatten

Jeg synes det er rigtigt flot hvis du kan kvitte det og forestiller mig at det kun kan indvirke positivt på din fertilitet. Det skader ihvertfald ikke at lade være!

Jeg har selv for år tilbage været storforbruger af coca cola, så jeg kender godt det med afhængigheden. Men at man er afhængig af noget og higer efter det betyder ikk nødvendigvis at det er godt for en selvom det føles rart når man drikker det!

Pøj pøj med projekt baby!

Anmeld

5. januar 2013

gædde/gitte

MissMona skriver:

Der er Aspartam i Pepsi max. Så det ville jeg aldrig lade komme i nærheden af min krop. Men meningerne er delte om det. (En lille bitte mikro smule gift kan ikke skade, da det ikke er bevist skadeligt, mener nogle) Selvom jeg faktisk lever sukkerfrit,ville jeg personligt langt hellere drikke alm. sodavand eller juice med danskvand end sodavand ligth produkter (dvs. med aspartam i)

Men det er op til hver af os enkelt hvad vi mener er godt for vores krop. Men nu kender du så blot mit input til debatten

Jeg synes det er rigtigt flot hvis du kan kvitte det og forestiller mig at det kun kan indvirke positivt på din fertilitet. Det skader ihvertfald ikke at lade være!

Jeg har selv for år tilbage været storforbruger af coca cola, så jeg kender godt det med afhængigheden. Men at man er afhængig af noget og higer efter det betyder ikk nødvendigvis at det er godt for en selvom det føles rart når man drikker det!

Pøj pøj med projekt baby!

Anmeld

5. januar 2013

Møn-Mor

Jeg drikker ikke alkohol el. kaffe og ryger ikke, men til gengæld er jeg afhængig af netop Pepsi Max.

Jeg drik både før under og efter Pepsi Max i nogenlunde de mængder du nævner og jeg blev hurtigt gravid og fødte to dage før termin en dreng på 3840g og 49 cm.

Så her har det intet haft at sige.

Anmeld

5. januar 2013

Peanut

Anonym skriver:

Vidste ikke li overskriften, men har Pepsi Max noget af gøre med jeg endnu ikke er gravid?

Jeg er (meget) afhængig af pepsi max og drikker nok mindst 2-3 dåser om dagen  

Kan Pepsi Max'en have indvirkning på ferliteten?

Ej undskyld, kan slet ikke lade være med at grine  Hihi

Du skriver du er (meget) afhængig og drikker mindst 2-3 dåser..

Min mand drikker mindst 10-12 dåser (kondi godt nok) om dagen - ikke at det er noget at være stolt over, men synes bare ikke 2-3 dåser lyder af ret meget ved siden af 

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Ej undskyld, kan slet ikke lade være med at grine  Hihi

Du skriver du er (meget) afhængig og drikker mindst 2-3 dåser..

Min mand drikker mindst 10-12 dåser (kondi godt nok) om dagen - ikke at det er noget at være stolt over, men synes bare ikke 2-3 dåser lyder af ret meget ved siden af 

Jeg syntes 3 ds. om dagen er rigtig rigtig meget

Anmeld

5. januar 2013

Vilgerneværegravid

Synes du skal droppe lighten, hvis du kan. Jeg har læst at næsten 80% af de gravide kvinder, der drikker light føder for tidligt. Så man kunne også godt forestille sig at det på en eller anden måde kunne nedsætte fertiliteten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.