Anonym skriver:
Vidste ikke li overskriften, men har Pepsi Max noget af gøre med jeg endnu ikke er gravid?
Jeg er (meget) afhængig af pepsi max og drikker nok mindst 2-3 dåser om dagen
Kan Pepsi Max'en have indvirkning på ferliteten?
Der er Aspartam i Pepsi max. Så det ville jeg aldrig lade komme i nærheden af min krop. Men meningerne er delte om det. (En lille bitte mikro smule gift kan ikke skade, da det ikke er bevist skadeligt, mener nogle) Selvom jeg faktisk lever sukkerfrit,ville jeg personligt langt hellere drikke alm. sodavand eller juice med danskvand end sodavand ligth produkter (dvs. med aspartam i)
Men det er op til hver af os enkelt hvad vi mener er godt for vores krop. Men nu kender du så blot mit input til debatten

Jeg synes det er rigtigt flot hvis du kan kvitte det og forestiller mig at det kun kan indvirke positivt på din fertilitet. Det skader ihvertfald ikke at lade være!
Jeg har selv for år tilbage været storforbruger af coca cola, så jeg kender godt det med afhængigheden. Men at man er afhængig af noget og higer efter det betyder ikk nødvendigvis at det er godt for en selvom det føles rart når man drikker det!

Pøj pøj med projekt baby!
Anmeld