Ikke sygt barn - men jeg er syg... Hvad hjælper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Det er ikke puder du skal bruge til at hæve hovedgæret, du skal have telefonbøger eller lignende under sengestolperne, så du får det hævet på den måde

Jep man har fornøjelsen af mange mere eller mindre spændende ting med endo! Og ja fertilitetsbehandling bliver det ikke meget bedre af

Det kan jeg sørme ikke.. Vi har en 3 kvart seng. Med en stor mede på, det er vist for risikabelt.. Hmm hvad kan jeg så finde på ?

Ja lige præcis.. Jeg tror jeg er blevet stukket, prikket osv osv i, og udstillet nok gange.. Nej det bliver bestemt ikke bedre, hvis det bliver aktuelt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
AalborgPigen skriver:

Jeg har igen igen fået øresmerter !! Og nu kan jeg snart ikke holde det ud mere.. Lægen har udskrevet en næsespray som jeg skulle bruge i 1 måned.. Det er nu slut.. 

Men mine ører gør skide ondt stadig.. Og kan mærke det gør ondt ud i kæben..

Hvad er jeres gode råd? Jeg skal på skoleophold i Ebeltoft.. Så er nødt til at være lidt frisk.. Det tager jo pusten fra mig 

Gør det ondt som i rigtigt meget ondt ?

Du næsten ikk kan sove eller slappe af uden det dunker helt vildt ? Eller bevæg hovedet ?

Så ville jeg nok gå til lægen da det evt kan være øregangs betændelse . Og det gør NA's ! Det har jeg haft . For 2 måneder siden . Det kunne måske være det ?

Anmeld

4. januar 2013

Muffin_girl

MarleneOlsen skriver:

Gør det ondt som i rigtigt meget ondt ?

Du næsten ikk kan sove eller slappe af uden det dunker helt vildt ? Eller bevæg hovedet ?

Så ville jeg nok gå til lægen da det evt kan være øregangs betændelse . Og det gør NA's ! Det har jeg haft . For 2 måneder siden . Det kunne måske være det ?

Altså når jeg ligger ned, så dunker det.. Og jeg kan mærke at det nærmest trykker på .. Og så har jeg konstant propper i ørerne... 

Lægen har sagt at det skyldes for små øregange, der ikke kan fjerne væsken.. Hun siger at jeg skal forsøge at tygge, gabe, bruge den medicin jeg fik.. Men nu må jeg ikke bruge medicinen længere, og det er ikke blevet bedre. 

Anmeld

4. januar 2013

AalborgPigen skriver:

Altså når jeg ligger ned, så dunker det.. Og jeg kan mærke at det nærmest trykker på .. Og så har jeg konstant propper i ørerne... 

Lægen har sagt at det skyldes for små øregange, der ikke kan fjerne væsken.. Hun siger at jeg skal forsøge at tygge, gabe, bruge den medicin jeg fik.. Men nu må jeg ikke bruge medicinen længere, og det er ikke blevet bedre. 

Det lyder ellers bare rigtigt meget som det jeg havde .. Og det er en virkelig ubeskrivelig smerte ! Og så i øret ..

Anmeld

4. januar 2013

AalborgPigen skriver:

Det lyder ellers bare rigtigt meget som det jeg havde .. Og det er en virkelig ubeskrivelig smerte ! Og så i øret ..

Anmeld

4. januar 2013

Muffin_girl

MarleneOlsen skriver:

Altså den er der jo ikke hele tiden... Men det gør bare mega nas ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.