Ikke sygt barn - men jeg er syg... Hvad hjælper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2013

Muffin_girl

Jeg har igen igen fået øresmerter !! Og nu kan jeg snart ikke holde det ud mere.. Lægen har udskrevet en næsespray som jeg skulle bruge i 1 måned.. Det er nu slut.. 

Men mine ører gør skide ondt stadig.. Og kan mærke det gør ondt ud i kæben..

Hvad er jeres gode råd? Jeg skal på skoleophold i Ebeltoft.. Så er nødt til at være lidt frisk.. Det tager jo pusten fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

K&S

AalborgPigen skriver:

Jeg har igen igen fået øresmerter !! Og nu kan jeg snart ikke holde det ud mere.. Lægen har udskrevet en næsespray som jeg skulle bruge i 1 måned.. Det er nu slut.. 

Men mine ører gør skide ondt stadig.. Og kan mærke det gør ondt ud i kæben..

Hvad er jeres gode råd? Jeg skal på skoleophold i Ebeltoft.. Så er nødt til at være lidt frisk.. Det tager jo pusten fra mig 

Det kan godt være fordi, du er en smule forkølet - jeg døjer også med øresmerter på 4. uge nu

Jeg kan holde det ud i løbet af dagen, men om natten må jeg tage 2 panodiler og 2 iprener for at kunne holde smerten ud.

Har du prøvet et "næsehorn"? Det bruges til at skylde alle bihulerne med, så det måske kan afhjælpe "snot" i ørene

Du har fået tjekket at det kun er virus, ikke? (Det går jeg ud fra, da lægen har udskrevet næsespray)

Anmeld

4. januar 2013

Muffin_girl

K&S skriver:

Det kan godt være fordi, du er en smule forkølet - jeg døjer også med øresmerter på 4. uge nu

Jeg kan holde det ud i løbet af dagen, men om natten må jeg tage 2 panodiler og 2 iprener for at kunne holde smerten ud.

Har du prøvet et "næsehorn"? Det bruges til at skylde alle bihulerne med, så det måske kan afhjælpe "snot" i ørene

Du har fået tjekket at det kun er virus, ikke? (Det går jeg ud fra, da lægen har udskrevet næsespray)

Hvor får man sådan et næsehorn henne ? Det lyder lidt mystisk

Lægen har tjekket mig.. Og det skyldes primært at min øregang er meget lille... Og der kan man jo ikke gøre så meget ved.. Andet end at behandle for noget Mellemørebetændelse lign.. Det gør bare ondt.. Især her om aftnenen er det helt tosset.. Og presser sindsygt ! AV!

Anmeld

4. januar 2013

K&S

AalborgPigen skriver:

Hvor får man sådan et næsehorn henne ? Det lyder lidt mystisk

Lægen har tjekket mig.. Og det skyldes primært at min øregang er meget lille... Og der kan man jo ikke gøre så meget ved.. Andet end at behandle for noget Mellemørebetændelse lign.. Det gør bare ondt.. Især her om aftnenen er det helt tosset.. Og presser sindsygt ! AV!

Næsehornet kan fås på apoteket

Jeg har det også klart værst om aftenen og om natten - så jeg bruger smertestillende for at få søvn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2013

tarkoflen

Har du hævet sengegærdet? Det skulle vist hjælpe

Jeg har sådan et næsehorn, og det er lidt grænseoverskridende at skulle hælde vand ind i næsen, men det hjælper

God bedring

Anmeld

4. januar 2013

Muffin_girl

K&S skriver:

Næsehornet kan fås på apoteket

Jeg har det også klart værst om aftenen og om natten - så jeg bruger smertestillende for at få søvn

tak for hjælpen Tror da jeg skal have fat i sådan et .. Og se om det hjæper.. Nu har jeg fundet varmepuden frem, og prøver at have den ved nakke og kæbe.. Så kan det være jeg kan slappe lidt af

Anmeld

4. januar 2013

Muffin_girl

tarkoflen skriver:

Har du hævet sengegærdet? Det skulle vist hjælpe

Jeg har sådan et næsehorn, og det er lidt grænseoverskridende at skulle hælde vand ind i næsen, men det hjælper

God bedring

Jeg sover med 2 puder.. Og prøver at ligge højt. Men får dælme så ondt i nakken !!  

Heheh, jeg har prøvet SÅ mange grænseoverskridende ting pga.endo.. Så næseskylning, er på en skala 3, fremfor endo skala 10 .. Jeg kan ikke sige heldigvis Men vil så gerne slippe af med de her øre problemer nu.. !

Anmeld

4. januar 2013

K&S

AalborgPigen skriver:

tak for hjælpen Tror da jeg skal have fat i sådan et .. Og se om det hjæper.. Nu har jeg fundet varmepuden frem, og prøver at have den ved nakke og kæbe.. Så kan det være jeg kan slappe lidt af

Det hjælper i hvert fald mig, når det er værst

Rigtig god bedring...!

Anmeld

4. januar 2013

Muffin_girl

K&S skriver:

Det hjælper i hvert fald mig, når det er værst

Rigtig god bedring...!

I lige måde 

Anmeld

4. januar 2013

tarkoflen

AalborgPigen skriver:

Jeg sover med 2 puder.. Og prøver at ligge højt. Men får dælme så ondt i nakken !!  

Heheh, jeg har prøvet SÅ mange grænseoverskridende ting pga.endo.. Så næseskylning, er på en skala 3, fremfor endo skala 10 .. Jeg kan ikke sige heldigvis Men vil så gerne slippe af med de her øre problemer nu.. !

Det er ikke puder du skal bruge til at hæve hovedgæret, du skal have telefonbøger eller lignende under sengestolperne, så du får det hævet på den måde

Jep man har fornøjelsen af mange mere eller mindre spændende ting med endo! Og ja fertilitetsbehandling bliver det ikke meget bedre af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.