hjertemagnyl???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Kris89

lotchen skriver:

Jeg ville stole på, at de ved hvad de laver. Det er jo også i forbindelse med behandlingen at de er udskrevet til dig. Nogle gange skal man ikke læse alt det med småt

kunne godt være man skulle lukke øjnene engang i mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

klmf

Kris89 skriver:

kunne godt være man skulle lukke øjnene engang i mellem

De indlægssedler er nogle gange til mere skade end gavn

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

Hvis klinikken har udskrevet dem, så skal du helt sikkert tage dem, de har jo kun gjort det for at hjælpe dig

Der står også på hovedpinepiller at de kan give hovedpine. Firmaerne bag medicinen prøver jo bare at helgardere sig

Anmeld

7. januar 2013

Kris89

Nessie skriver:

Hvis klinikken har udskrevet dem, så skal du helt sikkert tage dem, de har jo kun gjort det for at hjælpe dig

Der står også på hovedpinepiller at de kan give hovedpine. Firmaerne bag medicinen prøver jo bare at helgardere sig

tak for svar

ja når i siger det kan jeg selvf. godt se at der står mange mærkelige ting i forskellige indlægssedler, det var mere fordi der stod så meget med blodpropper osv. blev jo helt i tvivl, men er begyndt at tage dem

Anmeld

7. januar 2013

Nessie

Kris89 skriver:

tak for svar

ja når i siger det kan jeg selvf. godt se at der står mange mærkelige ting i forskellige indlægssedler, det var mere fordi der stod så meget med blodpropper osv. blev jo helt i tvivl, men er begyndt at tage dem

Kan godt forstå du blev i tvivl, men er helt sikker på, at de ikke har udskrevet det til dig, hvis de ikke mener det er nødvendigt

Og man skal selvfølgelig heller ikke bare ukritisk tage hvad som helst af medicin, for læger kan jo også tage fejl, men jeg har hørt om det med hertemagnyl før

Anmeld

7. januar 2013

Kris89

Nessie skriver:

Kan godt forstå du blev i tvivl, men er helt sikker på, at de ikke har udskrevet det til dig, hvis de ikke mener det er nødvendigt

Og man skal selvfølgelig heller ikke bare ukritisk tage hvad som helst af medicin, for læger kan jo også tage fejl, men jeg har hørt om det med hertemagnyl før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.