hjertemagnyl???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.556 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Kris89

Nogen i behandling som skulle tage hjertemagnyl.

det står at jeg skal tage det, men det eneste jeg kan læse i vejledningen på pakken er, at den IKKE må benyttes af gravide og kan gøre det svært for kvinden at blive gravid...

tør altså ikk starte på dem, så hvis nogen ved noget må de meget gerne melde sig - ville jo godt igang med dem hvis jeg skal tage dem, men lang tid til mandag hvor jeg kan ringe til klinikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

come2

Kris89 skriver:

Nogen i behandling som skulle tage hjertemagnyl.

det står at jeg skal tage det, men det eneste jeg kan læse i vejledningen på pakken er, at den IKKE må benyttes af gravide og kan gøre det svært for kvinden at blive gravid...

tør altså ikk starte på dem, så hvis nogen ved noget må de meget gerne melde sig - ville jo godt igang med dem hvis jeg skal tage dem, men lang tid til mandag hvor jeg kan ringe til klinikken.

Jeg synes jeg læste om en herinde der fik det.

Det var hvis noget med at der var undersøgelser der havde vist at man bedre holdt på fosteret.

Men hæng mig ikke op på det

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kommer jo an på hvorfor du ska tá dem, er du gravid osv??

Jeg kom i behandlig da jeg var i uge 12, fordi jeg har forhøjet blodtryg, hvilket gir større risiko for blodpropper. Jeg stoppede så med pillerne i uge 38, for at undgå at få en styrtblødning under/ efter fødslen.

Jeg fik højeste dosis og der har overhovedet ingen problemer været! Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

Kris89

come2 skriver:

Jeg synes jeg læste om en herinde der fik det.

Det var hvis noget med at der var undersøgelser der havde vist at man bedre holdt på fosteret.

Men hæng mig ikke op på det

jeg skal nemlig tage det + gravitamin + b12 vitamin for bedre at kunne hold epå fostret, men når der så står på pakken at hvis man tager hjertemagnyl kan det gøre det sværere at blive gravid blir jeg jo lidt nervøs.

klinikken har skrevet det på mit kort at jeg skal tage det, så det bør jeg nok, lyder bare mærkeligt at på pakken står det modsatte

Anmeld

4. januar 2013

Kris89

StineW79 skriver:

Kommer jo an på hvorfor du ska tá dem, er du gravid osv??

Jeg kom i behandlig da jeg var i uge 12, fordi jeg har forhøjet blodtryg, hvilket gir større risiko for blodpropper. Jeg stoppede så med pillerne i uge 38, for at undgå at få en styrtblødning under/ efter fødslen.

Jeg fik højeste dosis og der har overhovedet ingen problemer været! Vh stine

åh undskyld det skulle jeg nok have nævnt.

vi prøver at blive gravide og skal forhåbentlig starte behandling her midt i januar (insemination). jeg har mistet to gange før, så jeg skulle tage dem for bedre at kunne holde på fostret, men er bare ikke så glad for at der står på pakken at man IKKE skal tage dem hvis man ønsker graviditet...

Anmeld

4. januar 2013

klmf

Hvem har udskrevet dem til dig? Egen læge eller klinikken? Uanset hvad, er der jo en grund til at du skal tage dem. Der står på stort set al medicin, at det ikke anbefales til gravide uden lægens anvisning. Selv vitaminpillerne specielt egnet til gravide Så jeg ville da ikke lade være med at tage dem...

Anmeld

4. januar 2013

Kris89

lotchen skriver:

Hvem har udskrevet dem til dig? Egen læge eller klinikken? Uanset hvad, er der jo en grund til at du skal tage dem. Der står på stort set al medicin, at det ikke anbefales til gravide uden lægens anvisning. Selv vitaminpillerne specielt egnet til gravide Så jeg ville da ikke lade være med at tage dem...

det er behandlingsklinikken der skrev på sedlen at jeg skulle tage dem - for bedre at kunne holde på fostret.

må hellere tage dem, men bliver jo helt nervøs når der direkte står

"kan gøre det svært at blive gravid"

på pakken

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kris89 skriver:

åh undskyld det skulle jeg nok have nævnt.

vi prøver at blive gravide og skal forhåbentlig starte behandling her midt i januar (insemination). jeg har mistet to gange før, så jeg skulle tage dem for bedre at kunne holde på fostret, men er bare ikke så glad for at der står på pakken at man IKKE skal tage dem hvis man ønsker graviditet...

De vudere jo helt sikkert hva der er det bedste, i forhold til jeres forløb. Syntes du ska tá dem! Held og lykke med behandlingen! Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

Kris89

StineW79 skriver:

De vudere jo helt sikkert hva der er det bedste, i forhold til jeres forløb. Syntes du ska tá dem! Held og lykke med behandlingen! Vh stine

tak - tror jeg tager dem sammen med de andre i morgen

vil jo bare ikke risikere det mindsker chancerne

Anmeld

4. januar 2013

klmf

Kris89 skriver:

det er behandlingsklinikken der skrev på sedlen at jeg skulle tage dem - for bedre at kunne holde på fostret.

må hellere tage dem, men bliver jo helt nervøs når der direkte står

"kan gøre det svært at blive gravid"

på pakken

Jeg ville stole på, at de ved hvad de laver. Det er jo også i forbindelse med behandlingen at de er udskrevet til dig. Nogle gange skal man ikke læse alt det med småt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.