Bør jeg bekymre mig ??? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Nå nej, det tænkte jeg ik lige over, fordi vi selv havde,til vores søn var 1 år. Men er fordi han er født så meget før tid..

Ville jeg ønske vi også havde, skal heldigvis have hende igen når min søn kommer  

vi havde hende kun i 9 måneder .. Øv øv .. Var virkelig rart at have en at kunne snakke med alt om, og få en masse gode råd fra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Lusi

Anonym skriver:

Ville jeg ønske vi også havde, skal heldigvis have hende igen når min søn kommer  

vi havde hende kun i 9 måneder .. Øv øv .. Var virkelig rart at have en at kunne snakke med alt om, og få en masse gode råd fra  

Ja det er nu rart

Vi brugte også min søns sp, til hans storesøster. Hun var nemlig rigtig strid og vores sp, gik ind og hjalp rigtig meget med hende. SÅ rart!
Og da hun så ikke, skulle komme hos os mere, sagde hun, at vi altid bare kunne ringe til hende, hvis der var noget.. Øhh tak

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Ja det er nu rart

Vi brugte også min søns sp, til hans storesøster. Hun var nemlig rigtig strid og vores sp, gik ind og hjalp rigtig meget med hende. SÅ rart!
Og da hun så ikke, skulle komme hos os mere, sagde hun, at vi altid bare kunne ringe til hende, hvis der var noget.. Øhh tak

Dejligt 

Anmeld

4. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Sp er ikke med inde over mere  

Jo, SP vil være der lige så længe du har brug for SP'en  Du kan altid ringe 

Anmeld

4. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Ja, dette har egentlig aldrig bekymret mig før .. Indtil min svigerinde lige skulle komentere på min datters sovetider, her i ferien har vi jo lidt en anden rytme end normalt .. 

Hun kommer først i seng kl 20. Så har vi en dejlig lang dag med hende, og hun følger lidt vores rytme.. Så sover hun hele natten igennem, og det gør hun til 9.30 næste dag .. Det er vi jo bare glade for så vi kan sove længe i ferien .. 

Hun sover altid så meget, og har siden hun var 8 uger sovet igennem om natten .. 

men min svigerinde mener at der må være noget galt med hende siden hun sover på den måde og nu er jeg jo nervøs, for tanken har aldrig strejfet mig før .. 

Hun er 11 måneder gammel, er der andre herinde med børn der har et godt "sovehjerte" ?? 

og tror i jeg bør være bekymret ??  

klem en bekymret mor 

Så er min datter os anderledes for det gør hun os når vi har fri og har altid gjord.. Søvn avler søvn og MANGE børn sover ALT for lidt så vær du glad for det..

Anmeld

4. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Ja, dette har egentlig aldrig bekymret mig før .. Indtil min svigerinde lige skulle komentere på min datters sovetider, her i ferien har vi jo lidt en anden rytme end normalt .. 

Hun kommer først i seng kl 20. Så har vi en dejlig lang dag med hende, og hun følger lidt vores rytme.. Så sover hun hele natten igennem, og det gør hun til 9.30 næste dag .. Det er vi jo bare glade for så vi kan sove længe i ferien .. 

Hun sover altid så meget, og har siden hun var 8 uger sovet igennem om natten .. 

men min svigerinde mener at der må være noget galt med hende siden hun sover på den måde og nu er jeg jo nervøs, for tanken har aldrig strejfet mig før .. 

Hun er 11 måneder gammel, er der andre herinde med børn der har et godt "sovehjerte" ?? 

og tror i jeg bør være bekymret ??  

klem en bekymret mor 

Små børn skal i snit sove omkring 12 timer i døgnet og det at din datter lige sover det mere tror jeg slet ikke har nogen betydning. Slet ikke hvis hun trives fint og generelt har det godt.

Før vores datter startede i dp, sov hun også først ved 20 tiden eller senere og sov til mellem kl 9.00-10.30. Synes bare du skal nyde, at hun har et godt sovehjerte.

Vores datter er 16 måneder og sover mellem 1-2 1/2 time til middag og hun bliver puttet om aftenen ved 19 tiden og sover til mellem 06.00 - 08.00.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.