Anonym skriver:
Ja, dette har egentlig aldrig bekymret mig før .. Indtil min svigerinde lige skulle komentere på min datters sovetider, her i ferien har vi jo lidt en anden rytme end normalt ..
Hun kommer først i seng kl 20. Så har vi en dejlig lang dag med hende, og hun følger lidt vores rytme.. Så sover hun hele natten igennem, og det gør hun til 9.30 næste dag .. Det er vi jo bare glade for så vi kan sove længe i ferien ..
Hun sover altid så meget, og har siden hun var 8 uger sovet igennem om natten ..
men min svigerinde mener at der må være noget galt med hende siden hun sover på den måde
og nu er jeg jo nervøs, for tanken har aldrig strejfet mig før ..
Hun er 11 måneder gammel, er der andre herinde med børn der har et godt "sovehjerte" ??
og tror i jeg bør være bekymret ??
klem en bekymret mor
Ville så slet ikke være bekymret, nogle har blot et større søvn behov end andre.. Måske hun er misundelig over at i har hver aften for jer selv?
Sådan har vi oplevet det med vores den første..
Vores den store på nu 4 år sov igennem fra han var 3 dage gammel og kunne sagtens tage 14 timer om natten, 1 time til formiddag, 3-4 timer til middag og en morfar på 30-40 min om eftermiddagen.
Nu sover han ca. 12-13 timer hver nat og gerne en morfar efter bh.
Han fejler intet..
Han's lillesøster på snart 9 mdr er så lige modsat og har slet ikke samme søvnbehov...
Anmeld