Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

JS<3

MorDk skriver:

Freya vil være omkring 6 mdr. og skal være prinsesse ♥ Bare med lyserød/lilla body og tylskørt og sølvsko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dot D skriver:

Sophie var i den størrelse - græsplæne  Jeg tog et stykke tykt grønt stof, sådan noget teddy-agtigt lagde det sammen på midten og lavede hul til hovedet. Så limede jeg blomster og blade på, og bagpå en hunde høm høm. Tilsidst lavede jeg et skilt, hvor der stod "græsset må i betrædes". Det var nemt at lave og frembragte mange smil

Hé Hé genialt!! Gad godt se et billede! Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Til thea havede jeg syet et katte kostyme.

Sidste år var thea en sød lille klovn. I år vil hun nok være prinsesse, eller klokkeblomst.

Alberte vil til den tid være 8 mdr, og jeg syr nok et lille sæl/søløvesæt til hende. Bare fordi det ku blive nogle sjove billeder... Vh stine

Anmeld

4. januar 2013

Dot D

StineW79 skriver:

Hé Hé genialt!! Gad godt se et billede! Vh stine

Jeg ved faktisk ikke, hvor de er. Vores gamle computer gik pludseligt i sort, men manden min fik vist reddet billederne, men hvor de er, der må jeg melde pas... 

Men finder jeg det engang, så skal jeg sætte det ind

Anmeld

4. januar 2013

DitteFisk

Dot D skriver:

Sophie var i den størrelse - græsplæne  Jeg tog et stykke tykt grønt stof, sådan noget teddy-agtigt lagde det sammen på midten og lavede hul til hovedet. Så limede jeg blomster og blade på, og bagpå en hunde høm høm. Tilsidst lavede jeg et skilt, hvor der stod "græsset må i betrædes". Det var nemt at lave og frembragte mange smil

Haha hold op hvor godt - og kreativt!

Anmeld

4. januar 2013

karisima

Jeg laver et Rasmus Klump kostume til min datter på 2,4 år. Super nemt med røde tullebukser med hvide prikker, en af hendes brune T-shirts med lange ærmer, røde seler og en blå top hue med hvid kvast. 

Anmeld

4. januar 2013

Dot D

Gigl skriver:

Haha hold op hvor godt - og kreativt!

Tak... Det var en hurtig idé, vi fandt ud af hos nogle venner om aftenen, at vi kunne komme til fastelavn dagen efter, så må man tænke hurtigt

Anmeld

14. januar 2013

Blikfang.com

Baby kostumer, ja jeg vil jo klart anbefale mit eget lille firma www.BlikfangsKostumer.dk

Min Toke var pingvin sidste fastelavn, selvom om han knap kunne sidde selv.

Hvis du vil se alle de børnekostumer jeg sælger kan se ses her:

Str. 0-1 år kostumer

Str. 1-2 år kostumer

Husk de er lidt små i str.

MVH
Tokes mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2013

Laulund87

Blikfang.com skriver:

Baby kostumer, ja jeg vil jo klart anbefale mit eget lille firma www.BlikfangsKostumer.dk

Min Toke var pingvin sidste fastelavn, selvom om han knap kunne sidde selv.

Hvis du vil se alle de børnekostumer jeg sælger kan se ses her:

Str. 0-1 år kostumer

Str. 1-2 år kostumer

Husk de er lidt små i str.

MVH
Tokes mor

Fine og billige kostumer Overvejer Minnie Mouse til min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.