Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er lige blevet inviteret til fastelavn i DP. Så nu romstere det oppe i hovedet på mig. Hvad skal hun være, hun er 17 mdr til den tid.
Hvad skal jeres klædes ud som? Kom med gode ideer og gerne billeder både køb og hjemmesy
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sabrina89 skriver: Vi er lige blevet inviteret til fastelavn i DP. Så nu romstere det oppe i hovedet på mig. Hvad skal hun være, hun er 17 mdr til den tid. Hvad skal jeres klædes ud som? Kom med gode ideer og gerne billeder både køb og hjemmesy
Cirkeline
En sommerfugl (:
Lone H. skriver: Julie var abe sidste år hun var 22-23 måneder
Julie var abe sidste år hun var 22-23 måneder
Årh hvor hun kær (:
JS<3 skriver: Årh hvor hun kær (:
Du siger da noget - jeg havde slet ikke skænket det en tanke, at det snart er fastelavn.
Freya vil være omkring 6 mdr. og skal være prinsesse ♥ Bare med lyserød/lilla body og tylskørt og sølvsko
Ingen ide - der er stadigvæk noget tid, så det finder vi ud af når vi kommer lidt tættere på
Sophie var i den størrelse - græsplæne Jeg tog et stykke tykt grønt stof, sådan noget teddy-agtigt lagde det sammen på midten og lavede hul til hovedet. Så limede jeg blomster og blade på, og bagpå en hunde høm høm. Tilsidst lavede jeg et skilt, hvor der stod "græsset må i betrædes". Det var nemt at lave og frembragte mange smil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128