Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: ja det slog mig lige - skal nok ikke begive mig ud i at regne så tidligt om morgnen, og da slet ikke som sproglig student
ja det slog mig lige - skal nok ikke begive mig ud i at regne så tidligt om morgnen, og da slet ikke som sproglig student
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hihi
hihi
og det ikke engang tidligt om morgenen jeg har aldrig været god til det med at regne, som min kæreste ofte siger: skat, du skal være glad for du er så smuk, fordi regne kan du da ihvertfald ikke
FrkZier skriver: og det ikke engang tidligt om morgenen jeg har aldrig været god til det med at regne, som min kæreste ofte siger: skat, du skal være glad for du er så smuk, fordi regne kan du da ihvertfald ikke
Dorthe1986 skriver: Ja jeg vil sige 35 man starter med regne multiplikationsleddet ud, altså 5*0 og det giver jo selvfølgelig 0. og så har man regnestykket 5+5+5+5+5+5+5+0, hvor man sådan set bare kan slette 0'et. Og så er det jo bare 5+5+5+5+5+5+5 = 35
Ja jeg vil sige 35 man starter med regne multiplikationsleddet ud, altså 5*0 og det giver jo selvfølgelig 0. og så har man regnestykket 5+5+5+5+5+5+5+0, hvor man sådan set bare kan slette 0'et. Og så er det jo bare 5+5+5+5+5+5+5 = 35
blomst84 skriver: Hmm... Det kræver en forklaring? der er jo ingen parentes ?
Hmm... Det kræver en forklaring? der er jo ingen parentes ?
Anonym skriver: Virker måske underligt at jeg er anonym, men det har jeg brug for i dette tilfælde. svært at forklarer, håber i bærer over med det Nå men, jeg faldt for en lille uges tid siden over et af de der regnestykker på facebook, og nærmest alle svarede forkert, jeg kan ikke forstå at så mange ikke har lært de grundlæggende regneregler så, nu prøver jeg den lige af herinde
Virker måske underligt at jeg er anonym, men det har jeg brug for i dette tilfælde. svært at forklarer, håber i bærer over med det Nå men, jeg faldt for en lille uges tid siden over et af de der regnestykker på facebook, og nærmest alle svarede forkert, jeg kan ikke forstå at så mange ikke har lært de grundlæggende regneregler så, nu prøver jeg den lige af herinde
0?
rikkeregnbue skriver: 0?
Anonym skriver: nope
nope
Nej, fandt jeg ud af
Pu ha da jeg gik i skole fik jeg 10 i matematik. Det er jo en del år siden mit bud vil være 0 .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128