Hvordan fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2009

Diana...

Stine Mai Larsen skriver:

Forstod de så din hentydning? hehe..

Ja ja min mor ringet til mig med det samme fra kos og det skal lige siges jeg kun havet været sammen med min mand i 5 måneder da jeg blev gravid så det kom meget bag på dem men det var planlagt og de blev overlykkelige og købte babytøj med hjem fra kos 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Pige2009

Linda 2009.. den bog må jeg lige ind og læse lidt om, den lyder interessant!..

dejligt at få en masse nye idéer..

Bogen findes på saxo.com og koster 118 kr. inkl. fragt. Jeg har købt to eksemplarer -  et til hver af mine forældre.

Anmeld

14. juni 2009

Stineve

Diana... skriver:

Ja ja min mor ringet til mig med det samme fra kos og det skal lige siges jeg kun havet været sammen med min mand i 5 måneder da jeg blev gravid så det kom meget bag på dem men det var planlagt og de blev overlykkelige og købte babytøj med hjem fra kos 

Hvor skønt.. det må være en fantastisk følelse at kunne sige man er gravid!..

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

Hvor skønt.. det må være en fantastisk følelse at kunne sige man er gravid!..

Den bedste   

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Et ganske simpelt spørgsmål.. :-)

Hvordan fortalte i til jeres forældre, at de skulle være bedsteforældre?..

Jeg ringede til min mor, og sagde der er noget jeg skal fortælle jer, og så sagde jeg de skulle være bedsteforældre, hun blev fuldstændig mundlam, men bagefter rigtig glad, og de glæder sig så meget til deres første barnebarn :-)

Anmeld

14. juni 2009

Stineve

SussieOx skriver:

Jeg ringede til min mor, og sagde der er noget jeg skal fortælle jer, og så sagde jeg de skulle være bedsteforældre, hun blev fuldstændig mundlam, men bagefter rigtig glad, og de glæder sig så meget til deres første barnebarn :-)

det kan jeg godt forstå de gør..

Tror også både min mor og far, vil blive en anelse mundlam når jeg fortæller de skal være bedsteforældre..

Tillykke med graviditeten forresten !

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

det kan jeg godt forstå de gør..

Tror også både min mor og far, vil blive en anelse mundlam når jeg fortæller de skal være bedsteforældre..

Tillykke med graviditeten forresten !

Tusinde tak!

Det er også en fantastisk ting at være gravid, ikke at det altid er lige sjovt, men det har sine fantastiske stunder!! :-)

Når først det er sunket ind ved de kommende bedsteforældre, tror mig, så går de helt bananas, mine forældre har købt stort set hele børneværelset tror jeg hehe :-)

Anmeld

14. juni 2009

Stineve

SussieOx skriver:

Tusinde tak!

Det er også en fantastisk ting at være gravid, ikke at det altid er lige sjovt, men det har sine fantastiske stunder!! :-)

Når først det er sunket ind ved de kommende bedsteforældre, tror mig, så går de helt bananas, mine forældre har købt stort set hele børneværelset tror jeg hehe :-)

Jeg glæder mig også som bare pokker, til det bliver min egen tur en dag ... selvom der sikkert også kommer mange dage, hvor man er ved at hive hårene ud af hovedet pga. alle de hormonelle forstyrrelser og lign..

hehe, ihh hvor herligt.. det er jo skønt du så kan spare lidt penge på det område..

Hvor mange penge har i regnet med at sådan en lille en, koster om måneden?

Anmeld

15. juni 2009

Mira0911

Jeg sagde det bare lige ud til dem...

Anmeld

15. juni 2009

Stineve

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.