Hvordan fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Stineve

Et ganske simpelt spørgsmål.. :-)

Hvordan fortalte i til jeres forældre, at de skulle være bedsteforældre?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Diana...

Mine forældre var ude og rejse så jeg skrev en besked hej mormor og bedstefar knus lille blob 

Anmeld

14. juni 2009

Stineve

Forstod de så din hentydning? hehe..

Anmeld

14. juni 2009

Moar'en

Stine Mai Larsen skriver:

Et ganske simpelt spørgsmål.. :-)

Hvordan fortalte i til jeres forældre, at de skulle være bedsteforældre?..

Vi gik ned og købte kaffekrus hvor der stod "verdens bedste mormor" osv. Altså en til dem hver, tog så hjem til dem og bad dem pakke op samtidig og det var vildt sjovt at se dem kigge på deres krus, derefter på os, sp igen på krusene og til sidst spørge "er det rigtig, skal vi være bedsteforældre.

Anmeld

14. juni 2009

linemus

Her er en tidligere tråd med samme spørgsmål Jeg gad ikke lige skrive det to gange, så nu får du lige linket i stedet

www.baby.dk/debat/11164pi1/gode-raad/sjove-historier--.aspx

Anmeld

14. juni 2009

Pige2009

Jeg har ikke fortalt det endnu, men har købt bogen "Til mit barnebarn" af Christina Hauberg Rasmussen til både min mor og far, som jeg vil pakke ind og give dem. Det er en bog, hvor bedsteforældrene kan skrive om deres liv, forældre, bedsteforældre osv. så barnet kender sine aner.

Anmeld

14. juni 2009

Stineve

linemus skriver:

Her er en tidligere tråd med samme spørgsmål Jeg gad ikke lige skrive det to gange, så nu får du lige linket i stedet

www.baby.dk/debat/11164pi1/gode-raad/sjove-historier--.aspx

Tusinde tak for linket! ..

vil tage mig et kig på den..

Anmeld

14. juni 2009

Stineve

Lindskjold skriver:

Vi gik ned og købte kaffekrus hvor der stod "verdens bedste mormor" osv. Altså en til dem hver, tog så hjem til dem og bad dem pakke op samtidig og det var vildt sjovt at se dem kigge på deres krus, derefter på os, sp igen på krusene og til sidst spørge "er det rigtig, skal vi være bedsteforældre.

det var en sød idé med krus..

Overvejer selv meget hvordan jeg engang skal fortælle mine forældre det, når jeg bliver gravid.. min svigermor strikker meget, så til hende kunne jeg finde på at købe en bog om børnestrik, for at se om hun kunne fange pointen..

Anmeld

14. juni 2009

Stineve

Linda 2009.. den bog må jeg lige ind og læse lidt om, den lyder interessant!..

dejligt at få en masse nye idéer..

Anmeld

14. juni 2009

Mum33

Sendte en buket med kort "til farmor og farfar".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.