Cryos lukker for salg til Danmark...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

tankai

tarkoflen skriver:

Så vidt jeg kan læse, så er det kun cryos der har lukket for salg af sæd... Mon ikke man stadig kan få fra nordisk cryobank? Ved ikke om der er andre!

Virkelig dårlig stil, at lave lovgivning der gør, at danskere ikke kan få sæd i dk!

Så vidt jeg ved, så har de hele tiden skulle holde øje med, hvor mange graviditeter, der blev pr. donor i dk, men de er afhængige af, at klinikkerne melder tilbage til dem, og det er ikke altid de gør det, og så bliver det jo ret svært at administrere! Især hvis klinikkerne samler sammen og melder tilbage i en stor pulje et par gange om året, så kan der jo være andre klinikker, der også har fået graviditeter ud af den samme donor! Og så skal det lige siges, at det er antallet af positive test, der bliver målt på, og ikke antallet af fødsler! Så hvis en positiv test ender i en gul, ma eller sa, så tæller de også med i regnskabet...

Vi fik afvide, at de andre sædbanker har fulgt trop med Cryos..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

tarkoflen

tankai skriver:

Vi fik afvide, at de andre sædbanker har fulgt trop med Cryos..

Øv hvor er det bare møg uretfærdigt! Som om det ikke er hårdt nok at være i behandling

Jeg kan prøve at forhøre mig hos min veninde, der arbejder hos nordis cryobank i morgen om det også gælder dem, men din klinik ved det jo nok desværre allerede!

Mon ikke de åbner for det igen! Det er nok for at lægge pres på politikerne, og så er det bare råddent, at det skal gå ud over jer og mange andre

Jeg for at det er ganske kortvarigt, og politikerne godt kan se, at de skal finde en ordentlig løsning, der fungerer for alle! Nogle gange tager de altså nogle tåbelige beslutninger derinde på borgen...

Anmeld

3. januar 2013

tankai

tarkoflen skriver:

Øv hvor er det bare møg uretfærdigt! Som om det ikke er hårdt nok at være i behandling

Jeg kan prøve at forhøre mig hos min veninde, der arbejder hos nordis cryobank i morgen om det også gælder dem, men din klinik ved det jo nok desværre allerede!

Mon ikke de åbner for det igen! Det er nok for at lægge pres på politikerne, og så er det bare råddent, at det skal gå ud over jer og mange andre

Jeg for at det er ganske kortvarigt, og politikerne godt kan se, at de skal finde en ordentlig løsning, der fungerer for alle! Nogle gange tager de altså nogle tåbelige beslutninger derinde på borgen...

Du må meget gerne lige sende mig en pb, når du har snakket med hende..

Kunne være fantastisk, hvis vi kunne bruge dem! 

Anmeld

4. januar 2013

tarkoflen

tankai skriver:

Du må meget gerne lige sende mig en pb, når du har snakket med hende..

Kunne være fantastisk, hvis vi kunne bruge dem! 

Jeg skriver til dig når jeg har hørt fra hende, men ellers prøv at give dem et ring i morgen, hvis du bliver utålmodig

Jeg skal til begravelse i morgen, så er muligvis først på i morgen aften.

Anmeld

4. januar 2013

tankai

tarkoflen skriver:

Jeg skriver til dig når jeg har hørt fra hende, men ellers prøv at give dem et ring i morgen, hvis du bliver utålmodig

Jeg skal til begravelse i morgen, så er muligvis først på i morgen aften.

Vi ringede til dem, og de sagde man godt kunne købe stadig, men kun 5 står af gangen, og der kom dobbelt moms oveni.. 

Det lød dog som om , at hun forventede at det hele ville gå i sig selv igen forholdsvis hurtigt, og det mest var for at demostrerer..

Anmeld

4. januar 2013

tarkoflen

tankai skriver:

Vi ringede til dem, og de sagde man godt kunne købe stadig, men kun 5 står af gangen, og der kom dobbelt moms oveni.. 

Det lød dog som om , at hun forventede at det hele ville gå i sig selv igen forholdsvis hurtigt, og det mest var for at demostrerer..

Godt du selv fik fat i dem, for jeg har ikke hørt fra min veninde endnu

Jeg tænker også mest det er for at demonstrere at det ikke bare er noget man sådan lige kan gøre!

Håber l kan få hjælp fra nordisk cryobank i stedet for så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.