3 måneders vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

JS<3

Dinna88 skriver:

Hej  3 månedersvaccinen kan jeg ikke hjælpe dig med. Men måske du skulle overveje at rykke din egen, da I jo begge risikerer bivirkninger. Jeg blev rigtig, rigtig dårlig dagen efter min den første. Og det er snart en måned siden, men jeg døjer stadig med stedet hvor jeg blev stukket. Jeg hævede voldsomt op, det mindede om en halv golfkugle cirka 1 cm. fra stikkestedet. Og det kløede så meget, at jeg vågnede om natten, og jeg kunne ikke sove på den side. 

Min læge var sådan: "der er stort set ingen bivirkninger, du kan blive lidt dårlig, men det er det." jeg endte dog med at ringe til lægevagten og det hele. Hun ville ikke se mig med det samme, men jeg skulle ringe igen, hvis det blev værre - fordi det jeg oplevede åbenbart er ganske normalt. Men det var slemt - det var faktisk rigtig slemt. 

Der blev jeg endnu mere nervøs, hehe

tusinde tak for dit svar, det hjælper virkelig på min beslutning og skal bestemt ikke have taget den samme dag som hende.

Var det også livmoderhals kræften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Dinna88

JS<3 skriver:

Der blev jeg endnu mere nervøs, hehe

tusinde tak for dit svar, det hjælper virkelig på min beslutning og skal bestemt ikke have taget den samme dag som hende.

Var det også livmoderhals kræften?

Nej nej, du skal ikke blive nervøs! Det er jo ikke selve vaccinen der er slem! Nålen er meget tynd og slet ikke så lang som jeg troede! Og den gør slet ikke nær så ondt, som stivkrampen. Der troede jeg, at jeg skulle dø

Men ja, det var nemlig HP-vaccinen! Men det kan jo være, at du slet ikk emærker noget til den!

Anmeld

3. januar 2013

twinny

Jeg blev vaccineret sammen med drengenes første mfr vaccine i dec. Der var ingen problemer. Jeg havde ingen bivirkninger og heller ikke drengene .

Men de har egentlig aldrig været ramt fra nogle af deres vacciner. Ikk slemt.

Men hvis du er nervøs med nåle. Må du hellere vente da hun kan mærke det på dig.
Herhjemme er det mig der holder børn der ska stikkes eller syes. Min mand kan nemlig heller ikke. Han nåede at se sol måne og stjerner sidst han skulle have taget blodprøve. og det kan de faktisk mærke på ham.

Anmeld

3. januar 2013

JS<3

Dinna88 skriver:

Nej nej, du skal ikke blive nervøs! Det er jo ikke selve vaccinen der er slem! Nålen er meget tynd og slet ikke så lang som jeg troede! Og den gør slet ikke nær så ondt, som stivkrampen. Der troede jeg, at jeg skulle dø

Men ja, det var nemlig HP-vaccinen! Men det kan jo være, at du slet ikk emærker noget til den!

Jeg tror nemlig også at den er ligeså slem som stivkrampen :p

man har lov at håbe 

Anmeld

3. januar 2013

JS<3

twinny skriver:

Jeg blev vaccineret sammen med drengenes første mfr vaccine i dec. Der var ingen problemer. Jeg havde ingen bivirkninger og heller ikke drengene .

Men de har egentlig aldrig været ramt fra nogle af deres vacciner. Ikk slemt.

Men hvis du er nervøs med nåle. Må du hellere vente da hun kan mærke det på dig.
Herhjemme er det mig der holder børn der ska stikkes eller syes. Min mand kan nemlig heller ikke. Han nåede at se sol måne og stjerner sidst han skulle have taget blodprøve. og det kan de faktisk mærke på ham.

Uh, jeg ser også hele sol måne og stjerner. Også af at andre bliver stukket det jeg frugtede mest i min graviditet var ikke fødslen men blodprøverne.

Uanset hvad er det mig der tager med hende til læge, om det er hende eller mig selv er jeg ligeså nervøs 

Anmeld

3. januar 2013

baby012

Vi endte i isolation om aftenen på børne afdelingen efter 3 måneder vaccinen ..   

min datter fik 41,8 i feber  

mht. Din vaccine så er det bare et lille stik har fået alle mine, og har aldrig været generet   

Anmeld

3. januar 2013

JS<3

Lahn11 skriver:

Vi endte i isolation om aftenen på børne afdelingen efter 3 måneder vaccinen ..   

min datter fik 41,8 i feber  

mht. Din vaccine så er det bare et lille stik har fået alle mine, og har aldrig været generet   

Årh det lyder da ikke rart? Lille pus  

Ja, og det går jo super hurtigt, det tanker der skrammer mig (;

Anmeld

3. januar 2013

baby012

JS<3 skriver:

Årh det lyder da ikke rart? Lille pus  

Ja, og det går jo super hurtigt, det tanker der skrammer mig (;

Det var frygteligt efter tre dage i det helvede overvejede vi at droppe halvårs vaccinen.. Men vi gjorde det selvf. Alligevel .. 

Kender det godt er selv rædselslagen for de åndsvage nåle 

Anmeld

3. januar 2013

JS<3

Lahn11 skriver:

Det var frygteligt efter tre dage i det helvede overvejede vi at droppe halvårs vaccinen.. Men vi gjorde det selvf. Alligevel .. 

Kender det godt er selv rædselslagen for de åndsvage nåle 

Det kan jeg da godt forstå øv, men halv års vaccinen gik fint?

Anmeld

3. januar 2013

baby012

JS<3 skriver:

Det kan jeg da godt forstå øv, men halv års vaccinen gik fint?

Hun fik høj feber og kastede op.. Men ellers gik den fint  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.