3 måneders vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

JS<3

Hej alle sammen.

Alberte'pigen skal vaccineres på torsdag den 10. Jeg har søgt på google, men syntes faktisk kun keg blev mere forvirret

Hvordan reageret jers børn på 3 mdr vaccinen? 

Er der noget jeg skal forberede mig på osv?

Jeg skal samtidelig selv have livmoderhals kræft vaccine, og er enormt nåle skræk og er altid så træt efterfølgende, bør jeg rykke den til en anden dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Frøken J.

JS<3 skriver:

Hej alle sammen.

Alberte'pigen skal vaccineres på torsdag den 10. Jeg har søgt på google, men syntes faktisk kun keg blev mere forvirret

Jeg skal samtidelig selv have livmoderhals kræft vaccine, og er enormt nåle skræk og er altid så træt efterfølgende, bør jeg rykke den til en anden dag?

Jeg synes faktisk du skal rykke din egen vaccine Hun kan sagtens ske at blive dårlig, og hvis du så er træt.. Plus hun kan mærke din utryghed Rose reagerede ikke særlig meget ved 3 måneders.. hun fik lidt feber som gik hurtigt over. Det var først ved 5 måneders hun blev ret dårlig

Anmeld

3. januar 2013

Ka+Ma=Be

Benjamin reagerede heller ikke det store ved 3 månedersvaccinen - hurtigt overstået! Han havde en smule lav feber om aftenen, det var det.

Jeg er også blevet vaccineret samtidigt med ham hver gang (de første to gange MFR og de sidste to gange HPV). 

Vaccinen niver en smule, og man bliver lidt øm, men det er også hurtigt overstået! Jeg ville umiddelbart bare vælge at vaccinere jer begge med det samme. Så skal i ikke rende til læge i tide og utide

Anmeld

3. januar 2013

HeidiØ

JS<3 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg synes også du skal rykke din egen hvis du selv har nåleskræk.. det er da bestemt ikke spændende.

William havde feber ca 24 timer både ved 3 og 5 mdrs.. men det er heldigvis hurtig overstået

Anmeld

3. januar 2013

JS<3

Frøken J. skriver:

Jeg synes faktisk du skal rykke din egen vaccine Hun kan sagtens ske at blive dårlig, og hvis du så er træt.. Plus hun kan mærke din utryghed Rose reagerede ikke særlig meget ved 3 måneders.. hun fik lidt feber som gik hurtigt over. Det var først ved 5 måneders hun blev ret dårlig

Ja, du har nok ret. Det også bedst at kunne være der for hende 100%

Anmeld

3. januar 2013

JS<3

Ka+Ma=Be skriver:

Benjamin reagerede heller ikke det store ved 3 månedersvaccinen - hurtigt overstået! Han havde en smule lav feber om aftenen, det var det.

Jeg er også blevet vaccineret samtidigt med ham hver gang (de første to gange MFR og de sidste to gange HPV). 

Vaccinen niver en smule, og man bliver lidt øm, men det er også hurtigt overstået! Jeg ville umiddelbart bare vælge at vaccinere jer begge med det samme. Så skal i ikke rende til læge i tide og utide

Jeg tænkte nemlig også at slå to fluer med et smæk. 

Anmeld

3. januar 2013

JS<3

HeidiØ skriver:

Jeg synes også du skal rykke din egen hvis du selv har nåleskræk.. det er da bestemt ikke spændende.

William havde feber ca 24 timer både ved 3 og 5 mdrs.. men det er heldigvis hurtig overstået

Hvordan reagere de ved feber, jeg ved godt det selvfølgelig er forskelligt.

Anmeld

3. januar 2013

HeidiØ

JS<3 skriver:

Hvordan reagere de ved feber, jeg ved godt det selvfølgelig er forskelligt.

Altså William blir bare helt sløj.. Ligger egentlig bare i ble ovenpå mig næsten en hel dag, og sover engang imellem...

Anmeld

3. januar 2013

JS<3

HeidiØ skriver:

Altså William blir bare helt sløj.. Ligger egentlig bare i ble ovenpå mig næsten en hel dag, og sover engang imellem...

Når okay. Alberte Har haft en strid og lang kamp med skrigeture, så frygter lidt at den kommer

Anmeld

3. januar 2013

Dinna88

Hej  3 månedersvaccinen kan jeg ikke hjælpe dig med. Men måske du skulle overveje at rykke din egen, da I jo begge risikerer bivirkninger. Jeg blev rigtig, rigtig dårlig dagen efter min den første. Og det er snart en måned siden, men jeg døjer stadig med stedet hvor jeg blev stukket. Jeg hævede voldsomt op, det mindede om en halv golfkugle cirka 1 cm. fra stikkestedet. Og det kløede så meget, at jeg vågnede om natten, og jeg kunne ikke sove på den side. 

Min læge var sådan: "der er stort set ingen bivirkninger, du kan blive lidt dårlig, men det er det." jeg endte dog med at ringe til lægevagten og det hele. Hun ville ikke se mig med det samme, men jeg skulle ringe igen, hvis det blev værre - fordi det jeg oplevede åbenbart er ganske normalt. Men det var slemt - det var faktisk rigtig slemt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.