Hjælp vedr. ansøgninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.320 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

Jeg er anonmy da jeg føler mig bedst ved det, da det for mig er  et ømt emne, forstår selvf. godt hvis der så er nogle herinde der ikke vil hjælpe mig.

Jeg står midt i arbejdsløsheden og har sendt jeg ved ikke hvor mange ansøgninger! men ingen har ført til en jobsamtale, ved simpelthen ikke hvad jeg gør galt eller hvad det er der gør jeg ikke bliver valgt.

Jeg er gået helt i stå med at lave ansøgninger, jeg er nået dertil hvor jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal skrive for der er jo også en grænse ..

Jeg har svært ved at stave og nogle sætninger lyder også forkert (måske jeg er valgt fra på det) har fået lidt hjælp hist og her, men vil gerne noget helt nyt nu, om det er det der skal til, ved jeg ikke ..

Der kom jeg så til at tænke på om der er en eller flere herinde der er gode til at lave ansøgninger der har tid, lyst og overskud til at hjælpe mig med at lave ansøgninger til nogle forskellige jobs?

Hvis nogle har lyst til det, er i meget velkommen til at skrive og så kan vi tag den i privat besked eller via mail ?

på forhånd tak fordi du læste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

miig1989

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Jeg er anonmy da jeg føler mig bedst ved det, da det for mig er  et ømt emne, forstår selvf. godt hvis der så er nogle herinde der ikke vil hjælpe mig.

Jeg står midt i arbejdsløsheden og har sendt jeg ved ikke hvor mange ansøgninger! men ingen har ført til en jobsamtale, ved simpelthen ikke hvad jeg gør galt eller hvad det er der gør jeg ikke bliver valgt.

Jeg er gået helt i stå med at lave ansøgninger, jeg er nået dertil hvor jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal skrive for der er jo også en grænse ..

Jeg har svært ved at stave og nogle sætninger lyder også forkert (måske jeg er valgt fra på det) har fået lidt hjælp hist og her, men vil gerne noget helt nyt nu, om det er det der skal til, ved jeg ikke ..

Der kom jeg så til at tænke på om der er en eller flere herinde der er gode til at lave ansøgninger der har tid, lyst og overskud til at hjælpe mig med at lave ansøgninger til nogle forskellige jobs?

Hvis nogle har lyst til det, er i meget velkommen til at skrive og så kan vi tag den i privat besked eller via mail ?

på forhånd tak fordi du læste.

Synes du skal forsøge at snakke med dit jobcenter og spørge dem om ikke de har et forløb, du kan komme på, som kan hjælpe dig med ansøgning.

Jeg har lige været på et og det hjalp mig meget

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Synes du skal forsøge at snakke med dit jobcenter og spørge dem om ikke de har et forløb, du kan komme på, som kan hjælpe dig med ansøgning.

Jeg har lige været på et og det hjalp mig meget

Jeg er på et jobforløbningskursus nu der vare 14 dage (sidst dag i morgen)

Og ja, det hjælper en meget, men ikke med at lave de forskellige ansøgninger.

nu har vi haft 3 forskellige mænd og de har sagt 3 forskellige ting, så er det virkelig ikk nemt så til sidst sidder man bare og er rigtig godt forvirret og tænker " jeg får aldrig et arbejde" ..

og det jeg har brug for det er især det med at få kigget/læst ansøgningen og komme med lidt om hva der kan gøres bedre , altså vejledning ..

Anmeld

3. januar 2013

miig1989

Anonym skriver:

Jeg er på et jobforløbningskursus nu der vare 14 dage (sidst dag i morgen)

Og ja, det hjælper en meget, men ikke med at lave de forskellige ansøgninger.

nu har vi haft 3 forskellige mænd og de har sagt 3 forskellige ting, så er det virkelig ikk nemt så til sidst sidder man bare og er rigtig godt forvirret og tænker " jeg får aldrig et arbejde" ..

og det jeg har brug for det er især det med at få kigget/læst ansøgningen og komme med lidt om hva der kan gøres bedre , altså vejledning ..

Det er nok ikke helt sådan et jeg har været på ..
Har været på et individuelt forløb, hvor jeg fx har en ansøgning med også snakkede vi (mig og en "coacher") om hvad der skulle gøres om til næste gang. Så kommer jeg igen en uge efter, hvor jeg har påbegyndt en ny ansøgning også snakker vi om den igen osv ..

Anmeld

3. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg er ret sikker på at formulering(sproget) og stavefejl er noget der bliver kigget på og vægtet næsten lige så højt som indholdet. Har du nogen i din omgangskreds der er god til sådan noget, som kan læse dine ansøgninger igennem?

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Det er nok ikke helt sådan et jeg har været på ..
Har været på et individuelt forløb, hvor jeg fx har en ansøgning med også snakkede vi (mig og en "coacher") om hvad der skulle gøres om til næste gang. Så kommer jeg igen en uge efter, hvor jeg har påbegyndt en ny ansøgning også snakker vi om den igen osv ..

Sådan er det her slet ikk .. 

Øder er man et helt hold 

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg er ret sikker på at formulering(sproget) og stavefejl er noget der bliver kigget på og vægtet næsten lige så højt som indholdet. Har du nogen i din omgangskreds der er god til sådan noget, som kan læse dine ansøgninger igennem?

Nemlig , derfor vil jeg gerne have andre end dem jeg plejer for at se om det hjælper

Anmeld

3. januar 2013

Dinsen

Er selv igang med at skrive ansøgninger, du ka skue en pb så kan vi evt. Hjælpe hinanden lidt...

Anmeld

3. januar 2013

miig1989

Anonym skriver:

Sådan er det her slet ikk .. 

Øder er man et helt hold 

Det har jeg også prøvet før .. Man får absolut intet ud ad det

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Det har jeg også prøvet før .. Man får absolut intet ud ad det

Hvordan kom du på det andet der ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.