Hej baby.dk
Jeg er anonmy da jeg føler mig bedst ved det, da det for mig er et ømt emne, forstår selvf. godt hvis der så er nogle herinde der ikke vil hjælpe mig.
Jeg står midt i arbejdsløsheden og har sendt jeg ved ikke hvor mange ansøgninger! men ingen har ført til en jobsamtale, ved simpelthen ikke hvad jeg gør galt eller hvad det er der gør jeg ikke bliver valgt.
Jeg er gået helt i stå med at lave ansøgninger, jeg er nået dertil hvor jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal skrive for der er jo også en grænse ..
Jeg har svært ved at stave og nogle sætninger lyder også forkert (måske jeg er valgt fra på det) har fået lidt hjælp hist og her, men vil gerne noget helt nyt nu, om det er det der skal til, ved jeg ikke
..
Der kom jeg så til at tænke på om der er en eller flere herinde der er gode til at lave ansøgninger der har tid, lyst og overskud til at hjælpe mig med at lave ansøgninger til nogle forskellige jobs?
Hvis nogle har lyst til det, er i meget velkommen til at skrive og så kan vi tag den i privat besked eller via mail ?
på forhånd tak fordi du læste. 
Anmeld