Hvor meget tøj har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Simon Isaksen

vi har tøj fra str 50 til 4 år .. så vi har masser af det xD .. men vi fik også tons fra venner, familie og bekende  

så et tusinde tak til dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

morethanperfect

LilleChelle skriver:

Lyder til at det ikke kun er mig der har meget tøj. 

Jeg har pakket de første to størrelser ned, og har kun brugt bodyer, heldragter, en smule sparkedragter og natdragter. 

En enkelt gang har han haft bukser og bluse på. 

Så nu sidder jeg og tænker over om det kun er de første størrelser hvor man ofte bruger heldragter? Eller hvor langt går det op? 

For jeg gider da ikke købe en masse bukser og bluser hvis ikke jeg får dem brugt. 

Jeg vil sige , at jeg vidste på forhånd at vi kun ville bruge heldragter og bodyer de første mdr. så vi havde næsten ikke andet

Indtil Oscar kom i str. 74 brugte vi kun heldragter , lagærmede bodyer og bukser .. 

Men nu hvor Oscar er 2 år har han ca. MEGET tøj ..

13 par bukser 
14 bluser 
8 langærmede bodyer til at sove i
8 sæt undertøj
1 heldragt , til at sove i
2 sæt nattøj
20 par sokker vil jeg tro 
1 flyverdragt 
5 jakker
5 par sko
4 par sutsko .....

Holda op hvor har han meget 

Anmeld

3. januar 2013

Fenja09

LilleChelle skriver:

Hvor meget tøj har du i hver størrelse til dit barn? 

Nu er min datter godt nok 16 måneder, men vi har altid haft ekstremt meget tøj til hende - mere end hun kunne nå at bruge. Det var især fra str 50-68. Vi fik en masse fra et vennepar og købt også sideløbende, så vi har meget tøj stående i sække i kælderen.

Nu er hun på vej op i str 80 og jeg har valgt at sortere rigtig grundigt i tøjet, for selvom der er meget har jeg en tendens til at bruge de samme 6 par bukser eller 5 bodyer. Så idag er der blevet ryddet op og ud.

Hun har nu ca:

10 par bukser

12 langærmede bodyer

7 kortærmede bodyer

8 cardigans

5 kjoler

10 bluser

3 sæt undertøj

6 natdragter

3 heldragter

2 sweaters

3 hættetrøjer

2 jakker

13 par strømpebukser og et utal af strømper

1 par sko og 1 par støvler

/Fenja

Anmeld

4. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
LilleChelle skriver:

Lyder til at det ikke kun er mig der har meget tøj. 

Jeg har pakket de første to størrelser ned, og har kun brugt bodyer, heldragter, en smule sparkedragter og natdragter. 

En enkelt gang har han haft bukser og bluse på. 

Så nu sidder jeg og tænker over om det kun er de første størrelser hvor man ofte bruger heldragter? Eller hvor langt går det op? 

For jeg gider da ikke købe en masse bukser og bluser hvis ikke jeg får dem brugt. 

Kommer jo an på hvorlænge man syntes det er pænt. I min søns vuggestue er der et barn på 2,5 der kun har heldragter på.
Personligt har min yngste kun haft en heldragt brugt som nattøj da han var i str 80. Ellers har jeg brugt sparkedragter og alm bukser trøjer. Bryder mig ikke om heldragter som tøj.

Anmeld

4. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mine sønner har ca 10 par bukser, 10 trøjer, og noget mere undertøj og strømper. Den yngste har lidt mere da han arver af storbror og også får nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.