Hvor meget tøj har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

LilleChelle

Hvor meget tøj har du i hver størrelse til dit barn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

signe.

LilleChelle skriver:

Jeg har kun ca tal.. Begge mine drenge bruger samme str så du får det samlede antal for dem begge...

cA. 10 par bukser, ca 15 langærmet bodyer, ca 8 kortærmet bodyer og så nok omkring 20 trøjer...

dog mangler vi så os kortærmet bodyer og nogle af bukserne er ved at trænge til at blice udskiftet men vi kommer maks op på 12 bukser.. Vi ku godt bruge ligeså mange kortærmet som langærmet bodyer...

mine børn er forresten knap 3 og 1,5...

Anmeld

3. januar 2013

baby012

ALT for meget  

har tøj til dem begge til de fylder to.. En stor sort affalds sæk af alle størrelser fra 50-122  

i både dreng og pige  

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

LilleChelle skriver:

nu er min unge ikke kommet ud endnu - men jeg har allerede meget mere tøj end jeg nogensinde kan få brugt :p

jeg sku købe et par sorte sække af en bekendt med drenge tøj fra str. 50 og op ad.. da jeg kom der ud var der hele 7 SÆKKE! så tøj løber vi ikke tør for

Anmeld

3. januar 2013

Brams

LilleChelle skriver:

Uha nok alt alt for meget

Den sidste størrelse jeg pakkede væk indeholdt ca.:

16 par bukser
18 langærmede bluser
20 kortærmede bluser
uanede mængder af bodyer med langt/kort/ingen ærme
19 par strømpebukser
16-17 kjoler
shorts, nederdele, heldragter osv. osv.

Anmeld

3. januar 2013

Nemesis

lige nu har de så rigeligt :-) Har væet bedre til kun at have det de lige skulle bruge.

Nu har jonas på 6 ca. 8 par bukser
10 bluser
8-9 sæt undertøj

sara på 3, har tøj til mere end 30 dage i træk
Det er en blanding af både kjoler, bukser, nederdele.

Undertøj har hun til ca 14 dage. Købte vildt ind i thailand, da det var billigt og hun jo skulle pottetrænes i sommers (så var der til at smide noget ud ved store uheld)..men ferien i thailand gjorde hende renlig.

Sisse

Anmeld

3. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida har faktisk slet ikke så meget tøj, som jeg går og tror

Hun har nok ca. 5-6 par bukser, 7 kortærmet bodyer og 15 langærmet (bruger dem MEGET!) og ja, alt andet er samme.

Anmeld

3. januar 2013

Benjamins'mor

Altså nu er min søn 2. Men vi har gemt rigtigt meget fra ham i små str som næsten ikke er brugt eller slet ikke har været brugt.

Hvis vi får en dreng igen har vi 10 stk str 50,
20 stk 56. 40 stk 62. 45 stk 68. 15 stk 74. 3 stk 80. 2 stk 86 (han er ikke vokset helt ud af den str endnu)

Men dog vil vi købe mere når engang vi får en til.

Anmeld

3. januar 2013

Rikke S

Lahn11 skriver:

ALT for meget  

har tøj til dem begge til de fylder to.. En stor sort affalds sæk af alle størrelser fra 50-122  

i både dreng og pige  

Samme her 

Bare i løbet af Benjamins første måned, nåede jeg at lægge 1.5 sort sæk til side, med tøj han ikke kunne passe 

Anmeld

3. januar 2013

LilleChelle

Lyder til at det ikke kun er mig der har meget tøj. 

Jeg har pakket de første to størrelser ned, og har kun brugt bodyer, heldragter, en smule sparkedragter og natdragter. 

En enkelt gang har han haft bukser og bluse på. 

Så nu sidder jeg og tænker over om det kun er de første størrelser hvor man ofte bruger heldragter? Eller hvor langt går det op? 

For jeg gider da ikke købe en masse bukser og bluser hvis ikke jeg får dem brugt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.