Min søn er natspiser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Ka+Ma=Be

Nogle der også har været igennem det, og har gjort noget ved det  ?

Han er knap 7 mdr og spiser gerne 4-5 gange om natten jeg har får ikke noget søvn, og kan snart ikke holde det ud mere

Har overvejet a "nægte" ham mad, han skal selvfølgelig ikke sulte, men at han ikke får lov til at spise så meget... Det kommer bare til at kræve nogle meget hårde nætter :/ for han begynder at græde hvis han ikke får en flaske når han vågner om natten

Ja det kendte jeg også alt til!

Da Benjamin var ca. 7-8 måneder, begyndte vi at give ham sutten i stedet for mad om natten og det var som regel nok. I hvert fald nogle af gangene. Da Benjamin så var 8-9 måneder, stoppede jeg, efter samtale med SP, med at amme om natten. SP mente ikke, at han havde behov og at det var ren hygge og vane. Det tog 3 forvirrede nætter med en urolig dreng i mors og fars seng, men så var det også overstået og han begyndte at sove om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

LilleLene

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det kendte jeg også alt til!

Da Benjamin var ca. 7-8 måneder, begyndte vi at give ham sutten i stedet for mad om natten og det var som regel nok. I hvert fald nogle af gangene. Da Benjamin så var 8-9 måneder, stoppede jeg, efter samtale med SP, med at amme om natten. SP mente ikke, at han havde behov og at det var ren hygge og vane. Det tog 3 forvirrede nætter med en urolig dreng i mors og fars seng, men så var det også overstået og han begyndte at sove om natten

jeg starter også altid med at prøve med sutten, men det er sjælendt det virker

da i stoppede, var han vågen og græd ? eller var han bare urolig

Anmeld

3. januar 2013

Ka+Ma=Be

LilleLene skriver:

jeg starter også altid med at prøve med sutten, men det er sjælendt det virker

da i stoppede, var han vågen og græd ? eller var han bare urolig

Ja ok - så kan det om muligt være fordi han rent faktisk er sulten. Hvor meget spiser han ca om natten? Og er det lige meget ved hvert måltid?

Første nat græd han en times tid og kravlede rundt i sengen, anden nat græd han kun meget lidt og tredje nat pev han mest mens han moslede rundt i 3 timers tid  Men gråden var minimal den sidste nat, han var mest bare urolig. Jeg puttede ham ind til mig så han faldt til ro og fjerde nat sov han uden at bede om mad.

Vi fyldte ham selvfølgelig også godt op med mad inden natten Ved stoppet fik han, ud over aftensmad, også havregrød inden sengetid. Det lægger en god, solid bund

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

Ka+Ma=Be skriver:

Ja ok - så kan det om muligt være fordi han rent faktisk er sulten. Hvor meget spiser han ca om natten? Og er det lige meget ved hvert måltid?

Første nat græd han en times tid og kravlede rundt i sengen, anden nat græd han kun meget lidt og tredje nat pev han mest mens han moslede rundt i 3 timers tid  Men gråden var minimal den sidste nat, han var mest bare urolig. Jeg puttede ham ind til mig så han faldt til ro og fjerde nat sov han uden at bede om mad.

Vi fyldte ham selvfølgelig også godt op med mad inden natten Ved stoppet fik han, ud over aftensmad, også havregrød inden sengetid. Det lægger en god, solid bund

jamen han klat spiser bare, han spiser gerne 2x210 ml men det er over mange gange

Anmeld

3. januar 2013

Ka+Ma=Be

LilleLene skriver:

jamen han klat spiser bare, han spiser gerne 2x210 ml men det er over mange gange

Har i prøvet at holde ham vågen, så han spiser færdigt? Eller er det helt umuligt. Hvordan er hans vægt ellers? 

I kunne eventuelt prøve det med aftengrøden og så se om han er tilfreds med sut og vand om natten.

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

Ka+Ma=Be skriver:

Har i prøvet at holde ham vågen, så han spiser færdigt? Eller er det helt umuligt. Hvordan er hans vægt ellers? 

I kunne eventuelt prøve det med aftengrøden og så se om han er tilfreds med sut og vand om natten.

han gider ikke spise mere :/

han får skemad til aftensmadm og har så også tænkt mig give ham grød inden senge tid

Han er en meget lang og slank dreng

Anmeld

3. januar 2013

Ka+Ma=Be

LilleLene skriver:

han gider ikke spise mere :/

han får skemad til aftensmadm og har så også tænkt mig give ham grød inden senge tid

Han er en meget lang og slank dreng

Bum bum, ja så er det nok med at føle sig lidt frem 

Da vi blev rådet til at stoppe med natamning var Benjamin en lille rund prop (i hvert fald i god stand .) Derfor mente SP at han sagtens kunne være foruden. 

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

Ka+Ma=Be skriver:

Bum bum, ja så er det nok med at føle sig lidt frem 

Da vi blev rådet til at stoppe med natamning var Benjamin en lille rund prop (i hvert fald i god stand .) Derfor mente SP at han sagtens kunne være foruden. 

må høre min sp om det på torsdag, kan være hvis man nu strækker det til 6 timer i mellem, så han spiser en hel flaske i stedet for 1/6

Anmeld

3. januar 2013

Ka+Ma=Be

LilleLene skriver:

må høre min sp om det på torsdag, kan være hvis man nu strækker det til 6 timer i mellem, så han spiser en hel flaske i stedet for 1/6

Det kunne være et forsøg værd! Held og lykke med det

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

Ka+Ma=Be skriver:

Det kunne være et forsøg værd! Held og lykke med det

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.