Min søn er natspiser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

LilleLene

Nogle der også har været igennem det, og har gjort noget ved det  ?

Han er knap 7 mdr og spiser gerne 4-5 gange om natten jeg har får ikke noget søvn, og kan snart ikke holde det ud mere

Har overvejet a "nægte" ham mad, han skal selvfølgelig ikke sulte, men at han ikke får lov til at spise så meget... Det kommer bare til at kræve nogle meget hårde nætter :/ for han begynder at græde hvis han ikke får en flaske når han vågner om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Moma

Min svigerinde havde også en natspiser, hun fik det råd fra sp, at hun skulle tilbyde vand i flaske/kop i stedet for.

Det allerbedste ville være, hvis det er far, der står op i stedet for, så han ikke kan lugte dig.

Det bliver selvfølgelig nogle hårde nætter - men når han finder ud af, at der ikke er noget at komme efter, går det over.

Nu kan jeg så ikke huske, om det er ok, han f.eks. spiser én gang om natten, når han kun er 7 mdr.

Anmeld

3. januar 2013

Moma

Kunne så lige læse, at han er et flaskebarn. Prøv at tilbyd vand i flasken stedet for.

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

Moma skriver:

Kunne så lige læse, at han er et flaskebarn. Prøv at tilbyd vand i flasken stedet for.

det har jeg også, så snart han "opdager" det er vand så skriger han

Faren kan jeg ikke få til det, han skal tidligt op på arbejde og er træt kl 8 om aftenen, så hvis han også skulle op om natten, så ville han nok gå i seng lige efter aftensmad, og ønsker jo også noget tid med min kæreste

Anmeld

3. januar 2013

Moma

LilleLene skriver:

det har jeg også, så snart han "opdager" det er vand så skriger han

Faren kan jeg ikke få til det, han skal tidligt op på arbejde og er træt kl 8 om aftenen, så hvis han også skulle op om natten, så ville han nok gå i seng lige efter aftensmad, og ønsker jo også noget tid med min kæreste

Det er klart, at farmand ikke kan det.

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

Moma skriver:

Det er klart, at farmand ikke kan det.

Anmeld

3. januar 2013

Moma

Hvis han er rigtigt sulten - så er det noget med at fylde på om dagen, så du ved, han er mæt.

Ellers er det med at "holde ud" og tilbyde ham vand. Lettere sagt end gjort.

Det er jo ikke meningen, han skal spise 4 - 5 gange i løbet af natten i hvert fald.

Måske andre herinde kan komme på bedre råd - ellers prøv at kontakte sp.

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

Moma skriver:

Hvis han er rigtigt sulten - så er det noget med at fylde på om dagen, så du ved, han er mæt.

Ellers er det med at "holde ud" og tilbyde ham vand. Lettere sagt end gjort.

Det er jo ikke meningen, han skal spise 4 - 5 gange i løbet af natten i hvert fald.

Måske andre herinde kan komme på bedre råd - ellers prøv at kontakte sp.

Han spiser ikke særlig meget skemad, men han får da 3 gange om dagen og så får han sine flasker

men ja, vil lige prøve atlade ham sove udenfor soveværelset i en uge nu, kan jo ære det hjælper

og om 1 uge kommer sp, så hvis det ikke har hjulpet må hun komme med nogle råd hvodan jeg vænder ham af med de nat flasker

Anmeld

3. januar 2013

Malli

Jeg følger også lige med, jeg har en pige på 4 1/2 måned som er begyndt at ville ha mad 4 gange om natten. Og det er kun sjat spiseri! Gab!

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

Malli skriver:

Jeg følger også lige med, jeg har en pige på 4 1/2 måned som er begyndt at ville ha mad 4 gange om natten. Og det er kun sjat spiseri! Gab!

ja det er ikke sjovt at få så liddt søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.