Hold kæft jeg synes det er svært :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

tarkoflen

Rikkemor89 skriver:

Det har vi ikke råd til og jeg har det måske osse sådan at når jeg kun første gang selv så kan jeg også anden gang..

Ja det har du ret i og det må da også være skønnest at lave endnu en økobaby

Jeg synes at der er flere pco piger herinde der har haft god hjælp af noget medicin i forbindelse med at kunne blive gravid, er du i behandling for din pco?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Rikkemor89

tarkoflen skriver:

Ja det har du ret i og det må da også være skønnest at lave endnu en økobaby

Jeg synes at der er flere pco piger herinde der har haft god hjælp af noget medicin i forbindelse med at kunne blive gravid, er du i behandling for din pco?

Ja metformin 1, 3 gang om dagen (: 

Anmeld

5. januar 2013

Rikkemor89

Nu er bogen bestilt og betalt på nettet (: 

Så håber jeg det er en bog der er nem og følge, da jeg har prøvet en anden bog der osse kunne hjælpe, men den var for dyr og leve efter, så nu håber jeg denne bog giver bonus (: 

Anmeld

5. januar 2013

tarkoflen

Rikkemor89 skriver:

Ja metformin 1, 3 gang om dagen (: 

Hmm nå jamen så får du jo medicin, aner ikke om der er andet der ville kunne hjælpe, men måske du kan trække på nogle erfaringer fra andre kloge piger herinde

Rigtig meget held og lykke med det, jeg håber det snart lykkedes for jer, at få endnu et ønskebarn

Anmeld

5. januar 2013

Rikkemor89

tarkoflen skriver:

Hmm nå jamen så får du jo medicin, aner ikke om der er andet der ville kunne hjælpe, men måske du kan trække på nogle erfaringer fra andre kloge piger herinde

Rigtig meget held og lykke med det, jeg håber det snart lykkedes for jer, at få endnu et ønskebarn

Mange tak (:

Nu har jeg købt bogen spis dig gravid, den håber jeg kan hjælpe mig (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.