Hold kæft jeg synes det er svært :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Babydrøm

Ville lige sende en  til dig, håber det lykkes for jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Rikkemor89

tarkoflen skriver:

Jeg håber l er lige så heldige næste gang måske l "bare" kan producere mirakler og så kommer det igen hvor længe har l prøvet?

Jamen har ikke vært på p piller siden august 2011, der valgte vi at vi gerne ville igen fordi vi vidste det tog lang tid, men så lang tid havde vi ikke regnet med :/

Anmeld

4. januar 2013

Rikkemor89

AnnL skriver:

Ville lige sende en  til dig, håber det lykkes for jer 

Mange tak (:

Anmeld

4. januar 2013

Dorthe1986

Rikkemor89 skriver:

Nej det har jeg ikke, hvad hedder bogen?

Fordi hvis det er den der fra barnløshed til frugtbarhed så har jeg den liggende i skabet..

Den hedder "Spis dig gravid" Den er lyserød med et æg uden på. Den virkede bare så godt på mig og er igang med at leve efter den igen, men primært for at tabe mig. Det er den eneste måde, jeg kan tabe mig på, i hvert fald hvis jeg gerne vil have hurtige resultater. Og for på længere sigt, at få et barn mere

Men vil sige det godt kan være svært at tage sig sammen og leve efter bogen... for mig tog det noget tid, lige indtil en fertilitetslæge sagde jeg skulle tabe mig, før de ville hjælpe os. Så kan jeg ellers lige love sig for at jeg kom i sving Og som sagt 3 måneder senere var jeg gravid og havde endda tabt 13 kg. Endda helt uden hjælp

Anmeld

4. januar 2013

Carina Rasmussen

Go morgen til dig

Jeg bliver simpelthen nød til at svare på din tråd, fra en PCOS til en anden. Jeg kan kun sige at jeg støtter dig 100% i hvordan du har det.

Jeg fik mit første barn da jeg var 20 år inden jeg fandt ud af som 25 året at jeg havde sygdommen og alle begyndte at gå rundt og sige det samme til mig som de siger til dig og man har simpelthen lyst til at slå dem men man holder det inde og det fylder bare så meget i ens liv og drømme. Nu er min søn 8 år og jeg vil gerne have barn nr to men på grund af sygdommen er det meget svære og jeg kan ikke blive det på naturlig vis mere jeg har til jeg bliver 32 år.

Og ja nogle har nemmere ved at blive gravid end andre har men vi har heller ikke de samme chancer her i livet men håber virkelig det lykkes for jer...

Noget du skal huske er at du er i din fulde ret til at modsige alle der kommer med bemærkninger og ja du har fået dit ønske barn men derfordi skal du da ikke undvære dit andet ønske barn..

Anmeld

4. januar 2013

tarkoflen

Rikkemor89 skriver:

Jamen har ikke vært på p piller siden august 2011, der valgte vi at vi gerne ville igen fordi vi vidste det tog lang tid, men så lang tid havde vi ikke regnet med :/

Ok så er spørgsmålet om l skal forsøge jer med noget hjælp? Det koster selvfølgelig, men hvis det på den måde kan lade sig gøre, så er det helt sikkert det værd

Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

4. januar 2013

JustMe

Jeg vil også klart anbefale bogen "Spis dig Gravid" skrevet af bl.a. Bjarne Hartvig. Bøgerne "Spis Maven Flad" indeholder også en masse gode opskrifter. Jeg blev selv gravid 2 måneder efter at være begyndt på kosten (har også PCOS) og kender flere andre, der også har haft held med at følge kosten

Anmeld

5. januar 2013

Rikkemor89

Carina Rasmussen skriver:

Go morgen til dig

Jeg bliver simpelthen nød til at svare på din tråd, fra en PCOS til en anden. Jeg kan kun sige at jeg støtter dig 100% i hvordan du har det.

Jeg fik mit første barn da jeg var 20 år inden jeg fandt ud af som 25 året at jeg havde sygdommen og alle begyndte at gå rundt og sige det samme til mig som de siger til dig og man har simpelthen lyst til at slå dem men man holder det inde og det fylder bare så meget i ens liv og drømme. Nu er min søn 8 år og jeg vil gerne have barn nr to men på grund af sygdommen er det meget svære og jeg kan ikke blive det på naturlig vis mere jeg har til jeg bliver 32 år.

Og ja nogle har nemmere ved at blive gravid end andre har men vi har heller ikke de samme chancer her i livet men håber virkelig det lykkes for jer...

Noget du skal huske er at du er i din fulde ret til at modsige alle der kommer med bemærkninger og ja du har fået dit ønske barn men derfordi skal du da ikke undvære dit andet ønske barn..

Bliver bare så rørt over i forstår mig, for jeg har hele tiden sagt til mig selv ja det osse sandt Rikke du har fået dit ønske barn, nu vi begyndt og sælge lidt ud af vores søn´s ting i håb om at det kan give et skub..

Sådan som barnevogne osv..

Og ja det fylder bare rigtig meget i en, når jeg er til samtale ved min læge siger han osse til mig at han kan se og mærke at det fylder meget i mig det med barn nr 2..

Anmeld

5. januar 2013

Rikkemor89

tarkoflen skriver:

Ok så er spørgsmålet om l skal forsøge jer med noget hjælp? Det koster selvfølgelig, men hvis det på den måde kan lade sig gøre, så er det helt sikkert det værd

Rigtig meget held og lykke med det!

Det har vi ikke råd til og jeg har det måske osse sådan at når jeg kun første gang selv så kan jeg også anden gang..

Anmeld

5. januar 2013

Rikkemor89

JustMe skriver:

Jeg vil også klart anbefale bogen "Spis dig Gravid" skrevet af bl.a. Bjarne Hartvig. Bøgerne "Spis Maven Flad" indeholder også en masse gode opskrifter. Jeg blev selv gravid 2 måneder efter at være begyndt på kosten (har også PCOS) og kender flere andre, der også har haft held med at følge kosten

Den vil jeg finde på nettet og bestille hjem (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.