en mors regler for 13årigs iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

isabellasmor

Tranebaer skriver:

Guuud, er helt i chok over hvor enige i er med moren.. Hvis dog drengen noget tillid! Og lad ham dumme sig og lære af det.

Drop alle punkterne. Regler og normer om hvordan man begår sig bør man da snakke med ham om, men i al almindelighed, ikke i forbindelse med en "gave". Og at kende hans kode og tvinge ham til at høre klassisk musik ?!?!?!?! Det er frihedsberøvelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Mum33

Synes det er lidt overdrevet - nogle af punkterne lidt "underlige", men må indrømme, at jeg synes det er super at nogle forældre "tør" sætte grænser for deres børns mediebrug. Arbejder selv med teenagere og oplever ofte, at forældrene mener at det er "deres privatliv" og det må de ikke blande sig i. Jeg mener man har pligt til at blande sig.

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

E. B. skriver:

Synes det er lidt overdrevet - nogle af punkterne lidt "underlige", men må indrømme, at jeg synes det er super at nogle forældre "tør" sætte grænser for deres børns mediebrug. Arbejder selv med teenagere og oplever ofte, at forældrene mener at det er "deres privatliv" og det må de ikke blande sig i. Jeg mener man har pligt til at blande sig.

enig!

personligt ville jeg aldrig sige at mit barn sku høre klassisk musik - det er måske lige for meget af det gode

men sådan generelt, synes jeg faktisk kun det er fint at der bliver opsat et sæt regler for brugen af denne Iphone!

Anmeld

3. januar 2013

Nemesis

Ville slet ikke give mit barn en iphone hvis ikke jeg vidste mit barn kunne håndtere den.

Desuden ville det være en gave og til gaver hører der ikke brugskrav - i min verden altså.

Desuden er der modsigelser. Hvordan skal han kunne høre og derved besvare et opkald fra far eller mor når tlf er på lydløs?? Hvordan skal han forhindre at modtage nøgenbilleder af andre?? han kan jo ikke bestemme hvem der sender hvad til ham.

Nej personligt ville jeg faktisk have sagt nej tak til sådan en "gave"

Anmeld

3. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Har ingen ord til det der... wow..

Anmeld

3. januar 2013

Muhmi

Jeg tænker lidt at jeg højst sansynligt er den eneste der sidder og klapper i mine små poter over den mor...  Og det gør jeg..

Min venindes datter fik en iphone for lidt over et halvt år siden (12 år gammel er lige blevet 13) Og min veninde har ikke haft en ordentlig samtale med hendes datter siden...

De bliver fuldstændig VÆK i de telefoner der og der skal simpelthen regler til...

Jeg tænker at den her mor tager sin opgave som mor, meget alvorligt og ja, dumt overhovedet at give ham telefonen tænker nogle, men jeg tænker.. Han skal lære at der er et ansvar ved alt hvad man gør, siger og viser på internettet..

Tjaa, hvad kan jeg sige, jeg kunne finde på det samme....

Anmeld

3. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Muhmi skriver:

Jeg tænker lidt at jeg højst sansynligt er den eneste der sidder og klapper i mine små poter over den mor...  Og det gør jeg..

Min venindes datter fik en iphone for lidt over et halvt år siden (12 år gammel er lige blevet 13) Og min veninde har ikke haft en ordentlig samtale med hendes datter siden...

De bliver fuldstændig VÆK i de telefoner der og der skal simpelthen regler til...

Jeg tænker at den her mor tager sin opgave som mor, meget alvorligt og ja, dumt overhovedet at give ham telefonen tænker nogle, men jeg tænker.. Han skal lære at der er et ansvar ved alt hvad man gør, siger og viser på internettet..

du er IKKE den eneste

Anmeld

3. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Dobbelt

Anmeld

3. januar 2013

Muhmi

Olivia's Moar skriver:

Dobbelt

Det var sguda altid noget Dejligt at læse egentlig...

Anmeld

3. januar 2013

2721

Muhmi skriver:

Enig!
Jeg tror også langt hen af vejen tingene er blevet sat lidt på spidsen, men jeg kunne også godt finde på at gøre noget lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.