Anonym skriver:
Føler at jeg bliver behandlet som en slave 
Jeg vil kun have et godt liv, kærlighed, blive elsket, snakke pænt og godt, stille og roligt...Familie liv.
Men min mand vil ikke give mig kærlighed/vise det ''For så bliver jeg snoppet tror han''Ligesom alle de andre han har haft noget kørende med før i tiden
Hvorfor tro at jeg også skal blive sådan? Når jeg selv kan finde ud af at elske, tro, stole, lave sjov/ballade, vise kærligheden hverdag, snakke godt og roligt.
Men når han begynder med det her bliver jeg automatisk påvirket af ham, og jeg begynder at blive meget ked af det efter og græder, hvorfor græder du, der er intet og græde over siger han så 
Nu skal vi snart have et barn sammen, og håber på at det bliver bedre, det er det eneste jeg vil have men synes i jeg tænker forkert? er det forkert af mig...
Ville lige fortælle jer at jeg har fortalt ham det her flere gange, men han kan ikke forandre sig, han er fortsat sådan.
Men slave ja, idag råber han af mig inde fra stuen mens jeg står i køkkenet og rydder op, vi har et stort hus så jeg kunne ikke høre ham, han går så amok, og ber mig om at hente vand til ham
Hva fanden kan du ikke rejse dig op selv, hvad har du ben og arme til? jeg er ikke din slave, det ville være noget andet hvis jeg var hos dig og sad med dig i stuen, og du bedte mig om det pænt, så havde jeg da gjort det...Men nej, jeg hørte ham nu skulle jeg ikke lyve siger han så, ærlig talt er træt af det hele 
det var da en mærkelig idé, han har fået, at du skulle blive snobbet
hvordan skulle han kunne vide det, hvis ikke han har prøvet det med dig?
og jeg synes på ingen måde, det er forkert af dig, at ville føle dig elsket. det er da fuldt ud normalt, at man vil føle sig elsket af sin partner. kærlighed skal gå begge veje i et forhold - ikke kun én vej.
jeg har prøvet præcis det samme med min nuværende kæreste. han ændrede totalt ædfærd og blev rigtig strid og led, følte mig også som hans slave. men jeg tog en alvorlig snak med ham, hvor jeg fortalte ham, jeg ikke fandt mig i det, og jeg ville forlade ham, hvis ikke han stoppede omgående med det pjat. og så ændrede han sig, for han kunne godt se, han ikke havde behandlet mig ordentligt, og nu har vi været lykkeligt sammen i 3½ år. 
men jeg synes, hvis du ikke kan leve med det, og du adskillige gange har prøvet at snakke med ham om tingene, at du bør gå fra ham. ingen fortjener at leve i et forhold, hvor man ikke føler sig elsket, men istedet føler sig som en slave. for hvordan vil det ikke være, når jeres barn kommer til verden? skal barnet opleve, at mor er ulykkelig, og far råber over et sølle glas vand?
hvad end du vælger at gøre, så held og lykke med det!