Møb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

K&S

Tin skriver:

Jo vi har brugt øredråber få gange....har bare kun nogle der et for gamle hjemme. Kan se de kun kan holde i 4 uger.

Min ørelæge anbefaler at bruge eddikke skylning i stedet for. Især ved børn med kronisk møb...hvorfor, ved jeg faktisk ik

Vores ørelæge anbefaler eddike skylning men hvis det ingen virkning har, så øredråber  og de hjælper som regel meget hurtigt...! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

K&S

Tin skriver:

Jo vi har brugt øredråber få gange....har bare kun nogle der et for gamle hjemme. Kan se de kun kan holde i 4 uger.

Min ørelæge anbefaler at bruge eddikke skylning i stedet for. Især ved børn med kronisk møb...hvorfor, ved jeg faktisk ik

Vores ørelæge anbefaler eddike skylning men hvis det ingen virkning har, så øredråber  og de hjælper som regel meget hurtigt...! 

Anmeld

3. januar 2013

Misscbn

Tin skriver:

Jeg er sååååååå træt af det!!

Min datter på 8 ligger for, gud ved hvilken gang med MØB.

Siden hun var knap 2 år har hun fået lagt dræn 12-15 gange, haft væske og gentagne MØB. . Derudover har hun fået fjernet en polyp på det ene øre.

Jeg er så træt i hjertet over at se hende græde af smerte gang på gang.

Netop nu har hun fået 1 Ibumetin smertestillende,ligger under dynen med hue og varmepude på det værste øre. De smertestillende virker ik ordenligt og hun græder.

Er der bare ik andet at gøre? Skal hun lide af dette resten af livet,hvornår stopper det. Findes der en mirakkelkur?

Vi tager til ørelægen KL 7.30 i morn, da vi kan få en her og nu tid med hende........er bare træt af at det bliver ved og ved og ved......

Åh min dreng på 14 mdr har osse haft det mange gange og har fået dræn men prøv at læs på

maelkebloggen.dk og så under pers blog der står noget med mælke produkter og MØB 

og god bedring, håber snart det lille pus får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.