Møb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Jeg er sååååååå træt af det!!

Min datter på 8 ligger for, gud ved hvilken gang med MØB.

Siden hun var knap 2 år har hun fået lagt dræn 12-15 gange, haft væske og gentagne MØB. . Derudover har hun fået fjernet en polyp på det ene øre.

Jeg er så træt i hjertet over at se hende græde af smerte gang på gang.

Netop nu har hun fået 1 Ibumetin smertestillende,ligger under dynen med hue og varmepude på det værste øre. De smertestillende virker ik ordenligt og hun græder.

Er der bare ik andet at gøre? Skal hun lide af dette resten af livet,hvornår stopper det. Findes der en mirakkelkur?

Vi tager til ørelægen KL 7.30 i morn, da vi kan få en her og nu tid med hende........er bare træt af at det bliver ved og ved og ved......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Hjææælppp

Anmeld

2. januar 2013

Lady Marion <3

Tin skriver:

Jeg er sååååååå træt af det!!

Min datter på 8 ligger for, gud ved hvilken gang med MØB.

Siden hun var knap 2 år har hun fået lagt dræn 12-15 gange, haft væske og gentagne MØB. . Derudover har hun fået fjernet en polyp på det ene øre.

Jeg er så træt i hjertet over at se hende græde af smerte gang på gang.

Netop nu har hun fået 1 Ibumetin smertestillende,ligger under dynen med hue og varmepude på det værste øre. De smertestillende virker ik ordenligt og hun græder.

Er der bare ik andet at gøre? Skal hun lide af dette resten af livet,hvornår stopper det. Findes der en mirakkelkur?

Vi tager til ørelægen KL 7.30 i morn, da vi kan få en her og nu tid med hende........er bare træt af at det bliver ved og ved og ved......

Virker drænet ikke når det sidder i ??  Har hun aldrig fået lagt T - dræn (dræn med modhager) så ikke det kan falde ud ?

Må du ikke kombinere ibutemin og panodil så hun er bedre smertedækket ???  Reelt skulle hun jo op til øre næse hals lægerne akut nu og have stukket hul på trommehinden , det er da alt for synd

Anmeld

2. januar 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Lady Marion <3 skriver:

Virker drænet ikke når det sidder i ??  Har hun aldrig fået lagt T - dræn (dræn med modhager) så ikke det kan falde ud ?

Må du ikke kombinere ibutemin og panodil så hun er bedre smertedækket ???  Reelt skulle hun jo op til øre næse hals lægerne akut nu og have stukket hul på trommehinden , det er da alt for synd

Hun har T-dræn, men hun har en tendens til at de stopper til. Især højre øres dræn. Vi har tidligere skyllet med edikke for at rense det men det virker bare ikke på det øre.

Jeg er altid lidt bange for at få givet for meget smertestillende, så hun har fået skiftevis Panodil og Ibumetin hv 6. Time ca. Men uanset om hun får det ene eller andet virker de kun langsomt og oftest kun i 4 timer.

Nu sover hun lidt i min seng, men sikkert ik længe. Det er simpelhen uretfærdigt at det bare kan blive ved.

Har også forsøgt med næsespray, og vagtlægen er ik til megen hjælp.

Anmeld

2. januar 2013

mortilnoahogmelina

Fuck hvor jeg føler med både hende og jer .. jeg er selv ørebarn har haft dræn utal af gange . Husker stadig den forfærdelige smerte
Jeg er Idag 23 og næsten døv på det ene øre og utrolig meget ned sat hørelse på det andet . Men til gengæld har jeg kun haft møb 2 gange siden jeg var 15omit forsvandt bare pludselig. Min søn gennem går desværre sammen tur nu 3 gange på 7 måneder skal han have dræn 2 år gammel ,

Anmeld

2. januar 2013

K&S

Tin skriver:

Hun har T-dræn, men hun har en tendens til at de stopper til. Især højre øres dræn. Vi har tidligere skyllet med edikke for at rense det men det virker bare ikke på det øre.

Jeg er altid lidt bange for at få givet for meget smertestillende, så hun har fået skiftevis Panodil og Ibumetin hv 6. Time ca. Men uanset om hun får det ene eller andet virker de kun langsomt og oftest kun i 4 timer.

Nu sover hun lidt i min seng, men sikkert ik længe. Det er simpelhen uretfærdigt at det bare kan blive ved.

Du kan godt give hende både Panodil og Ibuprofen (Ibumetin) - det er 2 forskellige virksomme stoffer, så det bliver ikke "for meget"...

Jeg kan ikke "nøjes" med et stof, når jeg har øresmerter...

Anmeld

2. januar 2013

Lady Marion <3

Tin skriver:

Har du aldrig skulle bruge øredråber ??  nogle med antibiotika i ??

Har vi altid skulle bruge ved møb så infektion stopper og så dræn ikke stopper til .. God bedring med hende

Anmeld

2. januar 2013

ooo

Kan det mon passe, at det hjælper på ørene at få fjernet polypper? Det mener jeg at min nevø fik, han havde meget tit møb, og fik af den årsag fjernet polypperne. Siden tror jeg ikke at han har haft møb.

Anmeld

3. januar 2013

Tin

Profilbillede for Tin
ooo skriver:

Kan det mon passe, at det hjælper på ørene at få fjernet polypper? Det mener jeg at min nevø fik, han havde meget tit møb, og fik af den årsag fjernet polypperne. Siden tror jeg ikke at han har haft møb.

Hun har fået dem fjernet men synes jeg har hørt at de kan komme igen. Det er dog kun knap 6 mdr siden hun fik fjernet.

Tak for svar

Anmeld

3. januar 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Lady Marion <3 skriver:

Har du aldrig skulle bruge øredråber ??  nogle med antibiotika i ??

Har vi altid skulle bruge ved møb så infektion stopper og så dræn ikke stopper til .. God bedring med hende

Jo vi har brugt øredråber få gange....har bare kun nogle der et for gamle hjemme. Kan se de kun kan holde i 4 uger.

Min ørelæge anbefaler at bruge eddikke skylning i stedet for. Især ved børn med kronisk møb...hvorfor, ved jeg faktisk ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.